در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
به گزارش جام جم آنلاین، حمید شرافتی مدیر شرکت تلفنی حمل و نقل بار سبک با انواع وانت در شهر تهران است.
وی در گفتوگویی اظهار داشت: کار ما با تاکسی های اینترنتی فرق دارد. ما از سال 86 کاری را در رابطه با حمل بار سبک در محدوده درون شهری را آغاز کردیم و رانندگان زیادی به عنوان راننده وانت مشغول به کار شدند.
این کارآفرین عنوان کرد: کار ما به صورت اینترنتی نیست و در واقع یک شماره چهار رقمی (4818) وجود دارد که مردم با آن تماس میگیرند و سفارش میدهد. کل کار هم به حمل بار درون شهری و سبک خلاصه می شود. تعدادی وانت بار در سطح شهر توزیع شدهاند و خدمات انجام میدهند. این خدمات با اتومبیلهای وانت پیکان، نیسان و خاور انجام میشود.
این مقام مسئول گفت: نحوه کار به این صورت است که درصورت دریافت سفارش درون شهری فقط 15 دقیقه طول می کشد تا بار مورد نظر پس از اینکه به پشت وسیله انتقال یافت به دست مشتری برسد. این نوع خدمات به این صورت است که با حداقل کرایه و حداکثر سرعت انجام شود. این در حالی است که ما با مصرف سوخت و ترافیک مواجه هستیم اما همواره سعی میکنیم بهترین نوع خدمات را ارائه بدهیم.
شرافتی اذعان داشت: از تمام نقاط تهران به تمامی نقاط کشور ما بار میفرستیم. ما در اینباره همایشهایی هم تشکیل دادهایم. 400 راننده فعال در این مجموعه اخیرا در همایشی شرکت کردند و شیوههای نوینی را جهت ارائه خدمات بررسی کردیم.
مدیر این شرکت حمل و نقل بیان کرد: هدف ما در این مجموعه این است که آسایش بیشتر شهروندی در زمینه حمل و نقل را رقم بزنیم. ما هرگز فقط به دنبال کسب درآمد نیستیم و مدام این موضوع را بررسی میکنیم که با چه راهکارهایی میتوان رضایت شهروندان را جلب و خدمات بهتری ارائه کرد.
وی گفت: مساله دیگر این است که نگاه خاصی اصولا به رانندگان وانت وجود دارد. آنها سختیهای زیادی در کار خود دارند و حالا ما در این مجموعه قصد داریم باعث شویم نگاه عموم مردم به رانندگان وانت تغییر کند. مسئله دیگر این است که نگاه خودِ راننده هم به خودش عوض شود.
شرافتی یادآور شد: ما در این مجموعه تلاش خود را به کار میگیریم تا از دغدغههای کاری رانندگان وانت کاسته شود. از سویی مردم از رانندگان وانت انتظار خدمات مناسب و امنیت در این مجموعه را دارند.
این کارآفرین گفت: تمام تلاش ما بر این استوار بود که بین مردم و رانندگان ارتباط خوبی ایجاد کنیم و فرهنگ بالایی را به وجود بیاوریم که هر دو طرف راضی باشند.
وی با بیان اینکه راهاندازی خدمات حمل بار درون شهری منجر به کارآفرینی وسیعی شده و رانندگان وانت متعددی را مشغول به کار کرده گفت: ما در همایشی که اخیرا برگزار کردیم برای این رانندگان زحمتکش وانت بار توضیح دادیم اهداف مجموعه چیست و چه انتظاراتی از آنها داریم. ضمن اینکه بر ایجاد فرهنگ تاکید کردیم و گفتیم که رضایت شهروندان بابت خدماتی که آنها انجام میدهند مهمترین مسئله است.
شرافتی تاکید کرد: هر چند وقت یکبار باید به این رانندگان آموزشهای لازم را بدهیم و همچنان به فرهنگ تاکید کنیم. نگاه مردم به رانندگان وانت بار و نیسانهایی که تابلوی 4818 دارند باید متفاوت باشد. اینها حسابشان جداست. آنها خوب رانندگی میکنند و حرکات ناشایست انجام نمیدهند.
وی در پایان گفت: حرکتی را 4818 برای رانندگان آغاز کردهایم، امیدوارم این مسیر به درستی پیش برود تا هم فرصتهای شغلی بیشتری را ایجاد کنیم و هم باعث شویم تا خدمات بهتری به شهروندان ارائه کنیم.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سیر تا پیاز حواشی کشتی در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با عباس جدیدی مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با جامجم:
دختر خانواده: اگر مادر نبود، پدرم فرهنگ جولایی نمیشد
درگفتوگو با رئیس دانشکده الهیات دانشگاه الزهرا ابعاد بیانات رهبر انقلاب درخصوص تقلید زنان از مجتهد زن را بررسی کردهایم