ناکامی ادامه‌دار ذوب‌آهن منصوریان در لیگ برتر

استقلال برای لیگ خط و نشان کشید

استقلال تهران بعد از برد اول اسفند مقابل پارس جنوبی‌جم (هفته 19)، دیروز در چارچوب هفته 17 لیگ برتر دیدار عقب‌افتاده خود مقابل ذوب‌آهن اصفهان را در ورزشگاه آزادی برگزار کرد و با برتری 3 بر صفر به پیروزی رسید تا با 34 امتیاز و تفاضل گل بهتر، جای تراکتورسازی تبریز در جدول رده‌بندی را بگیرد.
کد خبر: ۱۱۹۳۹۱۳


علیرضا منصوریان که بعد از آنکه از استقلال جدا شد، گفته بود دیگر روبروی استقلال روی نیمکت نمی‌نشینم؛ اما دیروز روی نیمکت نشست! پیش از شروع بازی تقریبا همه بازیکنان استقلال به سوی او آمدند جز سیدمهدی رحمتی که البته قابل پیش‌بینی هم بود. استقلال از دقیقه یک مالک بازی بود و به دفعات صاحب موقعیت شد. اولین گل استقلال در دقیقه 7 و توسط فرشید اسماعیلی به ثمر رسید. گل دوم را پاتوسی به ثمر رساند. او پاس گل سوم استقلال را در دقیقه 51 به محمد دانشگر داد تا مانند بازی با پارس جنوبی‌جم، تاثیرگذارترین مهره استقلال باشد. اگر پنالتی نورافکن در آخرین ثانیه‌های بازی به ثمر می‌رسید شکست ذوب‌آهن در این بازی سنگین‌تر هم می‌شد. بر خلاف آنچه تصور می‌شد، برد ذوب‌آهن مقابل الغرافه در مرحله دوم پلی‌آف و صعود سبزها به مرحله گروهی لیگ قهرمانان، کوچکترین کمکی به ذوب‌آهن نکرد و این تیم با منصوریان در لیگ برتر، همچنان روی نوار ناکامی قدم برمی‌‌دارد.
محرومیت چشمی
تنها خبر بد در شب خاطره‌انگیز استقلال، محرومیت روزبه چشمی از بازی بعدی استقلال بود. چشمی به دلیل دریافت اخطار از علیرضا فغانی، دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان را از دست داد. او با این اخطار، چهار کارته شد و دیدار هفته بیستم تیمش مقابل فولاد خوزستان (پنجشنبه 9 اسفند در اهواز) را از دست داد.

دژاگه: زمین بازی افتضاح بود

تیم‌های سایپا و تراکتورسازی دیروز در ورزشگاه شهدای شهر قدس به تساوی بدون گل رسیدند و اشکان دژاگه با اخطاری که دیروز دریافت کرد، بازی بعدی تیمش مقابل سپاهان (جمعه 10اسفند) را از دست داد. دژاگه بعد از بازی به خبرنگاران گفت: تیم ما بد بازی نکرد. ما آمده بودیم که بازی را ببریم؛ اما زمین بازی اجازه نداد. زمین بازی افتضاح بود. این زمین یکی از بدترین زمین‌های ایران بود و ما نتوانستیم در این زمین بازی کنیم.
کارت زردی که داور به من داد من را از بازی جمعه محروم کرد. به نظرم کارت زردی که داور به من داد درست نبود من خطایی نکردم و مستحق کارت زرد نبودم. اشکان درباره تماشاگران تراکتور هم گفت: طرفداران فوق‌العاده بودند. امیدوارم در بازی‌های بعدی به پیروزی برسیم تا آنها را خوشحال کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها