کد خبر: ۱۱۹۲۲۳۰
کولر گازی قابل حمل پرتابل گری

کولرهای گازی پرتابل گری قابل حمل در چند ظرفیت پائین عمدتا تولید شده و مجهز به ریموت کنترل بوده و مدلهای گرمایش دار آن عمدتا”برای تولید گرما از هیتر برقی استفاده کرده، این مدل کولر گازی برای فضاهای کوچک اجاره ای یا استفاده موقت حدود ۲۰ الی ۳۰ متر مربع حداکثرکاربرد داشته و چون چرخ دارند قابل حمل هستند و کمپرسور و دیگر قطعات آن نظیرکندانسور و اواپراتور و فن در یک مجموعه جا نمایی شده فقط در حالت سرمایشی گرمای موتور از طریق لوله خرطومی پشت دستگاه به بیرون باید منتقل گردد. در اماکنی که امکان نصب اسپلیت ها یا مدل پنجره ای وجود ندارد این کولر گازی گزینه خوبی است.

تحت هیچ شرایطی کولر گازی پرتابل فضای بیشتر از ۳۰ متر را خنک نمی کند پس لطفا برای فضاهای بزرگتر از این تقاضا نفرمایید.

کولرگازی پرتابل به معنای کولر گازی یک تکه بوده که فقط یک لوله خرطومی پلاستیکی پشت آن برای تخلیه گرمای موتور وصل می باشد و بدون نیاز به نصب و لوازم خاصی می باشد.
توجه: کولر گازی ایستاده گری با کولر گازی پرتابل فرق دارد، کولر گازی ایستاده یک کولر گازی نوع اسپلیت بوده و دارای یونیت خارجی ( کندانسور بیرونی ) می باشد.کولرهای گازی جدید اینورتر پرتابل گری بدون نیاز به نصب با قابلیت حمل آسان و ظاهری بسیار شیک و زیبا, مناسب برای فضاهای کوچک طراحی گردیده است.

مدلهای کولر گازی پرتابل همچنین دارای عملکرد فوق العاده کم صدا، مجهز به کنترل از راه دور , نمایشگر ال سی دی , فیلتر قابل شستشو , قابلیت تنظیم دور فن و جهت پرتاب باد میباشد. این کولرهای گازی در دو ظرفیت ۱۲۰۰۰ و ۱۴۰۰۰ عرضه میشوند و مبرد یا گاز دستگاه از نوع مبرد R410 می باشد که راندمان بالایی دارد.

کولر گازی های پرتابل گری با سرمایی عالی و در عین حال مصرف پایین انرژی و وزنی فوق العاده سبک و ابعادی کوچک طراحی شده اند که بتوان به راحتی آن را در هر مکان دلخواه جا داد و از سرما و تصفیه هوای مطبوع آن بهره مند شد.

کولر گازی پرتابل یک تکه گری اینورتر با جدیدترین و کم مصرف ترین گاز مبرد ( R32 ) در ظرفیت های 9000 و 12000 و 13000 و 14000 ، سرمادهی عالی قادر به کارکرد در بالا ترین دمای محیطی می باشد. خرید اینترنتی کولر گازی گری و تحویل و تسویه در محل با بهترین قیمت در نمایندگی محصولات سرمایشی و تهویه مطبوع گری بانه.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها