مربی سابق تیم ملی در گفت و گو با جام جم آنلاین:

حضور در راهپیمایی 40 سالگی واجب است

جامعه ورزش مانند هرسال در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کند. البته 40 سالگی انقلاب باعث شده است تا تفاوت زیادی نسبت به سال گذشته داشته باشد.
کد خبر: ۱۱۹۰۸۹۴
حضور در راهپیمایی 40 سالگی واجب است

به گزارش جام جم آنلاین ،‌ نادرفریادشیران مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با جام جم آنلاین اظهار داشت: جامعه ورزش ایران همیشه در راهپیمایی‌های 22 بهمن حضور گسترده‌ای داشته و دارند. کشور ما در زمینه‌های مختلفی مانند علمی، پزشکی و البته انرژی هسته‌ای پیشرفت کرده است و این مرهون انقلاب اسلامی ایران است.

فریادشیران تأکید کرد: ما باید به این اتفاقات مهم توجه کنیم و از یاد نبریم که بدون انقلاب دستیابی به این موقعیت‌ها امکان‌پذیر نبود. امسال سالگرد انقلاب اسلامی نسبت به سال‌های گذشته حساب متفاوتی خواهد داشت.

وی افزود: ما پیش از انقلاب خودکفا نبودیم و در موارد متعددی نیازمند کمک غربیها بودیم اما اکنون نه‌تنها این رویه وجود ندارد بلکه این کشورهای دیگر هستند که از علم ما استفاده می‌کنند. خودباوری و خودکفایی از مهم‌ترین نتایج انقلاب اسلامی در ایران است.

این مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در ادامه گفت: در رابطه با ورزش نیز ما در طی چهار دهه اخیر پیشرفت‌های شگرفی را در زمینه‌های مختلف دیدیم و در رشته‌هایی که حتی مقام نداشتیم اما اکنون چه در آسیا و چه در جهان مقام‌ها و افتخارات متعددی را کسب کرده‌ایم. زیرساخت‌های ورزشی نیز بهتر شده است هرچند هنوز جای کار دارد.

وی عنوان کرد: ورزش ایران نیز مرهون انقلاب اسلامی ایران است. ما پس از انقلاب پیشرفت‌های زیادی داشتیم اما همان‌طور که گفتم هنوز در برخی موارد به‌خصوص در زمینه زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی جای کار زیادی داریم و باید بیشتر و بهتر کارکنیم.

این مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد: فوتبال پس از انقلاب دستخوش موارد متعددی شد همچون جنگ تحمیلی و هشت‌ساله عراق علیه ایران . تیم ملی فوتبال ایران پس از انقلاب موفق به راه‌یابی به المپیک نشد که امیدوارم در آینده‌ای نزدیک این حسرت از بین برود.

فریادشیران خاطرنشان کرد: ما همیشه در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده‌ایم و ازاین‌پس نیز شرکت خواهیم داشت. حضور در راهپیمایی 40 سالگی واجب و ضروری است و ما مثل هرسال در این راهپیمایی شرکت خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها