روزبه چشمی: آینده سخت‌تر خواهد‌بود

روزبه چشمی، هافبک دفاعی تیم ملی هر چند در جام ملت‌ها شانس زیادی برای بازی کردن به دست نیاورد، ولی ناراضی نیست. یکی از خوبی‌های تیم ملی این بود که همه یکدل و متحد بودند و انگار فرقی نداشت چه کسی در زمین مسابقه باشد و برای ایران بازی کند.
کد خبر: ۱۱۸۹۹۷۴

روزبه هم به همین خاطر به جام‌جم می‌گوید: «واقعا همین‌طور بود. خود من در این جام زیاد فرصت بازی نیافتم، ولی هر زمانی که به بازی رفتم تلاشم این بود تا بتوانم بهترین عملکرد را برای ایران داشته باشم و مثمرثمر باشم. البته نه تنها من که هدف همه بازیکنان این بود که بهترین بازی را برای ایران انجام دهند.» البته در نهایت کسی از ملی پوشان تعریف نکرد و روزبه هم دلیل آن را این‌طور بیان می‌کند: «به هر حال وقتی یک تیم می‌بازد این شرایط هست. اگر شما بهترین بازی‌ها را کنید، ولی آخرین بازی را ببازید هم کسی از شما تعریف نمی‌کند. این در ذات فوتبال است و همه از تیمی تعریف می‌کنند که قهرمان شده است.»
روزبه درباره جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی هم چنین نظر می‌دهد: «او نیازی به تعریف من ندارد. عملکرد کی‌روش در فوتبال ایران کاملا مشخص بود. او واقعا هشت سال برای فوتبال ایران زحمت کشید و نیازی به گفتن نیست. با کی‌روش تیم ملی قدرت گرفت. سبک بازی ایران هم مشخص بود. او یک سبک برای فوتبال ما به وجود آورد. امیدوار بودیم او بماند، ولی با رفتن کی‌روش خیلی زود متوجه می‌شویم که چه ضرری خواهیم کرد. به نظرم باید به خاطر خدماتی که این مربی به فوتبال ما داشت از او تشکر کنیم.»
روزبه در پایان درباره وضعیت تیم ملی و این‌که باید برای آینده چکار کند، می‌گوید: «الان دقیقا همان زمانی است که باید برنامه‌ریزی کنیم. هر تیمی که در جام ملت‌ها شکست خورد برای آینده برنامه‌ریزی کرده است. این جام هم به ما نشان داد تیم‌ها قوی‌تر شده‌اند و در آینده بازی‌ها در آسیا سخت‌تر خواهد بود. نباید بیکار بنشینیم. باید برنامه‌ریزی و کار کنیم تا بتوانیم ان‌شاءا... در آینده نتایج خوبی به دست بیاوریم. شک نکنید مقدماتی جام جهانی قطر بسیار سخت خواهد بود.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها