نسخه استیشن مرسدس‌بنز E63 S با توانی بیش از ۸۰۰ اسب‌بخار تقویت شده و قدرتی بیشتر از لامبورگینی دارد.
کد خبر: ۱۱۸۶۹۸۱
بنزی با قدرتی بیشتر از لامبورگینی! (+تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، شخصی یک دستگاه مرسدس‌ بنز E63 S استیشن را با استفاده از بسته تیونینگ شرکت «Renntech» به یک سوپر‌اسپرت تمام عیار تبدیل کرده است.

مرسدس E63 S استیشن در نسخه پایه مجهز به یک پیشرانه ۴.۰ لیتری ۸ سیلندر V شکل با توان تولید ۶۰۴ اسب‌بخار و گشتاور ۸۵۰ نیوتن‌متر بوده که به خودی خود یک سوپر‌اسپرت محسوب می‌شود.

شتاب صفر تا صد این استیشن فوق سریع تنها در ۳.۵ ثانیه اتفاق می‌افتد و حداکثر سرعت آن در ۲۵۰ کیلومتر در ساعت به صورت الکترونیکی محدود شده است.

با چنین توانی E63 S استیشن توانایی رقابت با خودرو‌های فوق سریعی همچون آئودی R8 و حتی پورشه ۹۱۱ را دارد.

حال گویی چنین توانی برای رفع عطتش مالک خودرو کافی نبوده و این شخص خودرو را حتی قوی‌تر از قبل کرده است.

تغییرات اعمال شده توسط «Renntech» شامل توربو‌شارژ‌رهای ارتقاء یافته، تغییراتی در کامپیوتر خودرو و سیستم اگزوز اسپرت می‌شود.

نتیجه خلق یک ابر استیشن با توان ۸۱۳ اسب‌بخار و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتن‌متر شده تا شتاب صفر تا صد E63 S تقویت شده به کمتر از ۳ ثانیه برسد. عددی که توسط لامبورگینی اونتادور عملی می‌‎شود!

همچنین در بخش ظاهری نیز تغییرات شامل استفاده از رینگ‌های عظیم ۲۱ اینچی شرکت AG با رنگ مسی می‌شود و به لطف سیستم تعلیق جدید، ارتفاع خودرو نیز تا حد امکان کاسته شده است.

کلیه این تغییرات موجب شده تا نمای بسیار خشن و جذابی نسبت به یک E63 S معمولی به نمایش گذاشته شود.

قیمت یک دستگاه مرسدس E کلاس پایه از ۶۳ هزار دلار آغاز می‌شود. این در حالی است که قیمت پایه E63 S در حدود ۱۰۷ هزار تمام می‎شود.

مالک این خودرو در صفحه اینستاگرام شخصی خود نوشته است پسرم به من گفت:«تو پورشه ۹۱۱ GT3 خود را فروختی تا یک استیشن خانوادگی بخری؟ مشکلت چه بود؟! اما بعد از سوار شدن در این خودرو نظرش به کل تغییر کرد!».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها