رسانه های مختلف چینی اعتقاد دارند تیم ملی فوتبال چین می تواند با شکست ایران به مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا برسد.
کد خبر: ۱۱۸۶۵۴۰
انگیزه دسته جمعی رسانه های چینی برای پیروزی مقابل ایران

به گزارش جام جم آنلاین ، تیم های ملی فوتبال ایران و چین روز پنج شنبه و از ساعت 19:30 در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا به مصاف یکدیگر می روند.

ایران در حالی مقابل چین قرار می گیرد که اصولا در مراحل یک چهارم نهایی در جام های گذشته معمولا با مشکل مواجه می شود و این سابقه تاریخی نکته امیدوار کننده ای برای چینی هاست. اکنون رسانه های چینی یکی پس از دیگری با اطمینان از پیروزی چین مقابل ایران می گویند.

دراینباره چاینا دیلی نوشت: در جام گذشته ایران برابر عراق در این مرحله در ضربات پنالتی حذف شد و از رقابت ها کنار رفت. همچنین در سالهای ۲۰۱۱ و ۲۰۰۷ این تیم کره جنوبی بود که در این مرحله سد راه ایران شد. در واقع بعد از سال ۲۰۰۴، تیم ملی فوتبال ایران هرگز نتوانسته است از این مرحله در جام ملت ها پا را فراتر بگذارد. با این حال تیم فعلی ایران از شانس بیشتری نسبت به چین برخوردار است تا در بازی پنجشنبه به برتری برسد.

ایران در جام ملت‌ها تاکنون ۹ گل در چهار دیدار به ثمر رسانده است و از بازیکنان هجومی خوبی در ترکیب خود بهره‌مند است. نکته دیگری هم که می‌تواند در دیدار یک چهارم نهایی به سود این تیم باشد، جو ورزشگاه خواهد بود.

باید دید ایران می‌تواند طلسم یک چهارم نهایی‌ها را بشکند و برای اولین بار بعد از سال ۲۰۰۴ به جمع چهار تیم برتر آسیا برسد یا شاگردان لیپی کار بزرگی خواهند کرد و با شکست ایران به مرحله بعد خواهند رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها