کسانی که قصد سفر به کانادا را دارند، از سختی راه دریافت ویزای کانادا آگاه هستند.
کد خبر: ۱۱۸۶۳۹۶
دریافت ویزای کانادا آسان شد !

درواقع سخت گیری‌های سفارت کانادا به دلیل تحریم‌ها و مشکلات سیاسی ایران با کشورهای آمریکایی، روز به روز بیشتر و بیشتر می‌شود و این موضوع بر مشکلات دریافت ویزای کانادا می‌افزاید. آسان شدن روند دریافت ویزای کانادا می‌تواند خبری خوش برای افرادی باشد که قصد بازدید از کانادا را دارند.

دریافت آسان ویزای کانادا

مراجعه به آژانس‌های خدماتی ویزا (البته باید معتبر و قابل اعتماد باشند!) می‌تواند روند دریافت ویزای کانادا و سایر ویزاها را آسان‌تر و سریع‌تر کند. یکی از آژانس‌های خدماتی ویزا که اعتبار و قدمت بالایی دارد، آژانس پرواز آرام آبی است. این آژانس با کادر مجرب و حرفه‌ای خود سبب شده تا روند دریافت ویزا آسان‌تر و بهتر پیش رود. همچنین این موسسه خدماتی با پشتیبانی ویژه‌ای که برای کاربران خود در نظر گرفته، به یک پل ارتباطی قوی جهت رفع مشکلات و پرسش سوالات تبدیل شده است.

آژانس‌ها چگونه دریافت ویزا را آسان‌تر می‌کنند؟

اگر به آژانس‌های معتبر مسافرتی که کار خدمات ویزا را انجام می دهند، مراجعه کنید، به خوبی با روش کار آنها آشنا خواهید شد. اینگونه مراکز با کادر مجرب و حرفه‌ای خود، تاثیر بسیار زیادی در کاهش احتمال رد صلاحیت شما از سوی سفارت کانادا ( ریجکت ویزای کانادا )خواهند داشت. این آژانس‌ها با تاثیرات زیر، سبب آسان‌تر شدن روند دریافت ویزای 5 ساله کانادا شما خواهند شد:

کاهش احتمال ریجکت ویزای کانادا

جالب است بدانید درصد بالایی از رد صلاحیت‌هایی که از طرف سفارت صادر می‌شود، به دلیل بی تجربگی متقاضی در روند دریافت ویزا و ارائه مدارک به شکل و صورتی نادرست است. بنابراین اگر کارهای شما را یک آژانس مسافرتی معتبر و با تجربه در زمینه ویزا انجام دهد، کار به صورتی اصولی پیش خواهد رفت و احتمال رد صلاحیت شما از سوی سفارت کمتر و کمتر خواهد شد.

کاهش اتلاف وقت و زمان

همانطور که می‌دانید، با هربار رد صلاحیت شدن شما از طرف سفارت، وقت زیادی را از دست خواهید داد؛ چرا که رد صلاحیت به منزله خروج پرونده شما از روند درخواست ویزا خواهد بود و شما مجبور هستید تا مراحل را دوباره و از ابتدا آغاز کنید. بنابراین با مراجعه به مراکز و آژانس‌های معتبر و قابل اعتماد، اتلاف وقت کمتری خواهید داشت.

همچنین برای پیگیری و پیشروی مراحل درخواست اخذ ویزا، نیاز به پیگیری و مراجعات حضوری، تماس تلفنی یا مکاتبه آنلاین با سفارت خواهید داشت. بنابراین ممکن است این مراجعات به شدت وقت شما را تلف کند. آژانس‌های خدماتی ویزا به نمایندگی از شما، بخش زیادی از روند پیگیری و مکاتبات شما را انجام خواهند داد و از این طریق در زمان شما صرفه‌جویی خواهد کرد.

کاهش هزینه‌های اخذ ویزای کانادا

هدر رفت هزینه یکی از بدترین موضوعاتی است که هنگام ریجکت ویزای کانادا پیش می‌آید. همانطور که می‌دانید، اگر متقاضی دریافت ویزا از سوی سفارت ریجکت شود، هرگونه هزینه پرداختی وی قابل استرداد نخواهد بود. بنابراین با مراجعه به یک آژانس معتبر مسافرتی اخذ ویزا نه تنها احتمال ریجکت خود را کاهش داده اید، بلکه سبب جلوگیری از هدر رفت هزینه‌ها خواهید شد. آژانس‌های خدماتی ویزا با هزینه بسیار پایینی که برای ارائه خدمات از کابران دریافت می‌کنند، می‌توانند بسیار مقرون به صرفه باشند.

میانبرهای افزایش موفقیت در اخذ ویزای کانادا

میانبرها در روند دریافت ویزای کانادا و هر نوع ویزای دیگری عبارتند از: راه‌های سریع، آسان و در عین حال قانونی که سبب افزایش سرعت و آسانی روند دریافت ویزا می‌شوند. با مراجعه به یک آژانس معتبر خدماتی ویزا می‌توانید از میانبرهای موجود در روند درخواست و دریافت ویزا مطلع شوید. یکی از مهمترین میانبرهایی که برای دریافت ویزای کانادا وجود دارد، داشتن ویزای شینگن و یا دعوتنامه از دوستان و اقوام مقیم کانادا است که باعث می‌شود تا سخت گیری‌های سفارت روی متقاضی کمتر شده و سرعت و احتمال دریافت ویزای کانادا افزایش یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها