فرمانده انتظامی استان ایلام از درگیری مسلحانه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ و کشف ۳۴۷ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر در شهرستان لارستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۲۷۴۶
کشف ۳۴۷ کیلو مواد مخدر در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان «داراب» با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل تردد قاچاقچیان توسط یک دستگاه پژو پارس را در یکی از محور‌های مواصلاتی شناسایی کردند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران پس از ایست و بازرسی و کنترل خودرو‌های عبوری به صورت محسوس و نامحسوس، در نهایت خودرو مورد نظر را مشاهده کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: ماموران پس از مشاهده خودروی قاچاقچیان دستور ایست صادر کردند که راننده خودرو بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار کرد و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، قاچاقچیان از خودرو پیاده و به سمت مأموران انتظامی اقدام به تیر اندازی کردند که پس از چند دقیقه درگیری مسلحانه، در نهایت متهمان که عرصه را بر خود تنگ می‌دیدند با استفاده از کوهستانی بودن منطقه و تاریکی هوا اقدام به فرار کردند.

سردار گودرزی با بیان اینکه ماموران در پاک سازی از محل و بازرسی از خودرو قاچاقچیان، ۲۴۳ کیلو و ۵۶۰ گرم تریاک و ۱۰۳ کیلو و ۶۴۰ گرم حشیش کشف کردند، عنوان داشت: یک دستگاه سواری زانتیا که اسکورت محموله بود توقیف و راننده آن نیز دستگیر شد.

سردار گودرزی ادامه داد: تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها