رییس پلیس راه آذربایجان غربی گفت: تردد در محورهای جنوب استان با زنجیر چرخ ممکن است.
کد خبر: ۱۱۸۲۷۲۲
غیرممکن شدن تردد در گردنه‌ های آذربایجان غربی

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سرهنگ فرمانی افزود: در پی بارش شدید برف و وجود مه در محورهای مواصلاتی استان تردد در کلیه محور های جنوب استان با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر بوده و از خودروهای که فاقد زنجیر چرخ هستند جلوگیری می‌شود.

وی ادامه داد: تردد در کلیه گردنه‌ها به کندی و بعضا قابل تردد نیست.

سرهنگ فرمانی ضمن توصیه به شهروندان افزود: همراه داشتن زنجیر چرخ، همراه داشتن ملزومات سفر، لباس گرم و...، اطمینان از سالم بودن وسیله نقلیه، رعایت نکات ایمنی و پیش اگاهی از وضعیت محورها از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس و ۱۴۱ راهداری قبل از سفر انجام شود.

با ورود سامانه بارشی به استان، بارشها در اکثر شهرهای جنوب استان به شکل برف بوده که از صبح امروز بارش برف در ارومیه مرکز استان نیز آغاز شده است.

مهدی کریمی، کارشناس‌ پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفته بارشها از اواخر وقت امروز متوقف می شوند. بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده آغاز فعالیت بارشی به شکل برف در سطح استان بوده که امروز سبب کاهش شدید و لغزندگی در محورهای ارتباطی استان به ویژه مرکز به جنوب استان خواهد شد.

وی ادامه داد: انتظار داریم از اواخر وقت امروز با تضعیف این سامانه شاهد توقف بارشها و خروج تدریجی آن از سطح استان باشیم.

کریمی با اشاره به وضعیت هوای مرکز استان تصریح کرد: ارومیه امروز (پنج شنبه) ابری همراه با بارش برف بوده و از اواخر وقت امروز وضعیت هوا به صورت نیمه ابری و مه آلود پیش بینی و در برخی نقاط بارش ها به شکل پراکنده خواهد بود. طی ۲۴ساعت گذشته ارومیه در گرم‌ترین ساعات ۴ درجه بالای صفر و در سردترین ساعت ۵ درجه زیر صفر گزارش شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها