قاتل پس از خفه‌کردن زن دندانپزشک جسد او را به‌آتش کشید

تسویه‌حساب آتشین با خانم دکتر

راز قتل خانم دکتر که پس از قتل جسدش به آتش کشیده شده بود با بررسی دوربین‌های مداربسته فاش شد. متهم در بازجویی‌ها مدعی شد، مقتول قصد شکایت از او به اتهام کلاهبرداری را داشت.
کد خبر: ۱۱۸۱۸۰۳

به گزارش جام‌جم، تحقیقات پلیسی در این پرونده همزمان با کشف جسد سوخته‌ای در یک زمین کشاورزی در منطقه فشافویه در دستور کار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. مرد کشاورز ساعت 11 شب، دوم دی ماه متوجه شعله‌های آتش در زمین کشاورزی خود شد و وقتی به محل آتش‌سوزی رفت با صحنه هولناکی رو به رو شد. جسدی در حال سوختن در میان آتش بود. او سراسیمه با پلیس تماس گرفت و ماجرا را گزارش کرد. با حضور تیم جنایی در محل آتش سوزی و تحقیقات محلی مشخص شد، مقتول در محل دیگری به قتل رسیده و جسدش به آنجا منتقل و با بنزین به آتش کشیده شده است. به‌دلیل شدت سوختگی، امکان شناسایی هویت مقتول وجود نداشت و با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد.
پزشکان پس از معاینه جسد اعلام کردند، مقتول زنی بوده که پس از قتل به آتش کشیده شده است.

شناسایی هویت مقتول
کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی هویت مقتول، به بررسی پرونده‌های زنان ناپدید شده در تهران پرداختند. در میان پرونده‌ها شکایت مردی مطرح شده بود که مدعی ناپدید شدن همسر دندانپزشکش بود.
این مرد با مراجعه به کلانتری 126 تهرانپارس از ناپدید شدن همسرش خبر داده بود. این مرد به پزشکی قانونی رفت و با مشاهده جسد سوخته، همسرش را شناسایی کرد.
این مرد درباره ناپدید شدن همسرش گفت: همسرم در یک مطب پزشکی به عنوان دندانپزشک مشغول کار بود و صبح دوم دی ماه برای رفتن به مطب با کرایه آژانس به محل کارش رفت. پس از گذشت چند ساعت و در تماسی که با محل کارش داشتم، همکارانش عنوان کردند او مراجعتی به مطب نداشته است.

سرنخ ماجرا
در این مرحله ماموران راننده آژانس را شناسایی کرده و به تحقیق از او پرداختند. مرد راننده با اظهار بی‌اطلاعی از جنایت گفت: پس از سوار کردن زن جوان او تلفنی با فردی شروع به مشاجره کرد. بعد از قطع کردن تلفن از من خواست او را به مقابل ایستگاه متروی جوانمرد قصاب ببرم. زمانی که به مقصد رسیدم، او سوار یک دستگاه پژو پارس سفید شد که مردی راننده آن بود.
با کشف این سرنخ، ماموران با بررسی دوربین‌های مداربسته اطراف ایستگاه مترو توانستند پلاک خودروی پژو پارس را پیدا کنند. این فیلم لحظه سوار شدن مقتول به خودرو را ثبت کرده بود.مالک خودرو به نام سعید در محله مشیریه شناسایی و دستگیر شد.

اعتراف به قتل
او در ابتدا منکر هرگونه اطلاعی از سرنوشت زن جوان بود، اما وقتی با مدارک پلیسی و فیلم دوربین‌های مداربسته روبه‌رو شد، لب به اعتراف گشود و گفت: چندی پیش سهامی به مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان خریدم و به پشتوانه سهام، یک وام ۶۰ میلیون تومانی دریافت کردم. پس از مدتی تصمیم به فروش سهام خود گرفتم. به‌واسطه یکی از دوستانم سهام را به خانم دکتر فروختم و او نیز تمامی پول سهام را پرداخت کرد. در زمان انتقال سهام به خانم دکتر متوجه شدم انتقال قانونی سهام تنها پس از تسویه کامل وام دریافتی امکان‌پذیر است. به همین علت از مقتول درخواست زمان کردم تا وام دریافتی را تسویه کنم و او هم چندین نوبت به من فرصت داد اما با این وجود نتوانستم وام خود را تسویه کنم تا این‌که صبح روز حادثه خانم دکتر با من تماس گرفت و زمانی که به او عنوان کردم هنوز اقدامی در خصوص تسویه وام صورت نگرفته، تهدید کرد که از من به اتهام کلاهبرداری شکایت می‌کند. از او خواهش کردم تا به صورت حضوری همدیگر را ملاقات کنیم و به پیشنهاد من به مقابل ایستگاه متروی جوانمرد قصاب آمد و آنجا سوار ماشین شد. به سمت محل کار خانم دکتر حرکت کردم، در طول مسیر از او درخواست مهلت دوباره کردم، اما دیگر حاضر به دادن فرصت نبود و دوباره تهدید خود در مورد طرح شکایت را تکرار کرد. در یک لحظه کنترل خودم را از دست داده و با فشار دادن گلوی خانم دکتر او را خفه کردم. بی هدف به مسیر خود ادامه دادم تا از شهر خارج شده و وارد جاده منتهی به فرودگاه امام خمینی(ره) شدم. در نقطه‌ای خلوت جسد را از ماشین بیرون آوردم و با بنزین آن را به آتش کشیدم و به سرعت از محل دور شدم.
سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی رئیس شعبه ۱۰۲ دادگاه عمومی و انقلاب فشافویه صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها