رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و 726 کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس در شهرستان های ایرانشهر و سراوان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۰۸۸۸
کشف 1.7 تن مواد مخدر در جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ محمدرضا نصیری در تشریح این عملیات شبانه اظهار داشت: روز گذشته با کسب خبری مبنی بر جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر از مناطق مرزی به عمق کشور از مسیر های ارتباطی شهرستان ایرانشهر بلافاصله تیم هایی از پلیس مبارزه با مواد مخدر وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی ایرانشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر سراوان پس از ساعاتی کمین در مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان سرانجام شب گذشته محموله مواد مخدر را که بوسیله 2 دستگاه پژو در یکی از محورهای کوهستانی جابه جا می شد را شناسایی کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی سیستان وبلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان با قرار گرفتن در منطقه کمین به سمت عوامل انتظامی تیراندازی کردند که تکاوران پلیس با مقابله به مثل حلقه محاصره را تنگ تر و سوداگران مرگ به ناچار با رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات متواری شدند.

وی خاطر نشان کرد: در این عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر در پاک سازی منطقه ضمن دستگیری 2 قاچاقچی در بازرسی از خودروها یک تن و 481 کیلو و 380گرم تریاک، 206 کیلو و 480 گرم حشیش، 14 کیلو و 670گرم هروئین، 24 کیلوگرم سایر مواد مخدر، یک قبضه سلاح کلاش و 2 تیغه خشاب حاوی 60 تیر فشنگ جنگی کشف کردند.

سرهنگ نصیری اظهار داشت: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی خود اجازه نخواهد داد که قانون شکنان و مخلان امنیت عمومی در هیچ نقطه ای از این استان پهناور احساس آرامش کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها