سخت‌ترین کار این روزها برای مربیان فوتبال در اروپا، بی شک بازی مقابل یوونتوس است. آلگری و تیمش به قدری خوب بازی می‌کنند که بسیاری از تحلیل‌گران هنگام نام آوردن از شانس‌های قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپای امسال، بی درنگ نام یووه را بر زبان می‌آورند. عملکرد آنها به اندازه‌ای خوب بوده که از همین حالا برخی خود را آماده این تیتر کرده‌اند که « بانوی پیر هشتمین قهرمانی متوالی در سری A را به دست آورد.»
کد خبر: ۱۱۷۵۶۸۰

حالا در این اوضاع و احوال، گنارو گتوزو باید تیم خود را آماده مقابله با ستارههای یووه کند. روسونری گرچه تا اینجای فصل عملکرد قابل قبولی داشته و از 5 بازی اخیر خود توانسته 12امتیاز به دست آورد، اما به خوبی میداند که بازی مقابل یووه با لشکری از مصدومان به هیچ وجه آسان نیست.

آنطور که رسانههای ایتالیایی گزارش دادهاند، گتوزو برای بازی امشب بوناونتورا، کالدارا و بیگلیا را قطعا در اختیار ندارد و حضور پاتریک کوترونه و فرانک کیسیه در هالهای از ابهام
قرار دارد.

در این میان شاید تنها دلخوشی گتوزو به گونزالو هیگواین باشد که انگیزه فوقالعادهای برای بازی مقابل تیم سابقش دارد.

بعد از پیوستن رونالدو به یووه در تابستان امسال، سران بیانکونری هم با فروش هیگواین موافقت کردند و این مهاجم آرژانتینی عازم سنسیرو شد. در طرف مقابل، قضیه کاملا متفاوت است که آلگری علاوه بر اینکه هیچ مصدومی ندارد، حتی ممکن است از از ماریو مانزوکیچ بعد از چند هفته استفاده کند زیرا گفته میشود از بند مصدمیت رها شده است.

میلان در حال حاضر از 11 بازی 21 امتیاز به دست آورده و بعد از مدتها در جمع چهار تیم بالایی سری A قرار گرفته است. پیروزی در این بازی نه تنها میتواند این تیم را به روزهای آینده امیدوارتر کند، بلکه باعث دلگرمی دیگر تیمهای دنبالکننده یووه در صدر خواهد شد.

در طرف مقابل، یووه از 33 امتیاز ممکن تا اینجای فصل، 31 امتیاز به دست آورده و با ثبت رکورودی تاریخی 11 بازی ابتدایی بدون شکست، پابه سن سیرو میگذارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها