دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از تشکیل ۱۰ کارگروه ویژه قضایی جهت تامین امنیت عمومی جامعه در کرمان خبر داد و گفت: در این رابطه یک استخر عمومی غیراستاندارد، ۴ دستگاه آسانسور غیراستاندارد و سه مرکز CNG و توزیع کپسول گاز پر خطر پلمب شده است.
کد خبر: ۱۱۷۱۷۶۳
یک استخر عمومی غیراستاندارد در کرمان پلمب شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، دادخدا سالاری از تشکیل 10 کارگروه ویژه قضایی جهت تامین امنیت عمومی جامعه در کرمان خبر داد و اظهار داشت: در چند ماه گذشته با رصد امور در کارگروه ویژه جلوگیری از حوادث و سوانح اجتماعی و در جهت صیانت از حقوق مردم با رصد میدانی قضات، این کارگروه از 15 استخر عمومی شهر کرمان بازدید و یک استخر به لحاظ عدم رعایت استانداردهای لازم پلمب شد.

این مقام قضائی عنوان کرد: در این رابطه همچنین از 20 آسانسور عمومی و مورد استفاده ادارات دولتی بازدید که چهار دستگاه آسانسور به لحاظ عدم استاندارد لازم و احتمال بروز حادثه پلمب شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان افزود: در این مدت از مراکز CNG و توزیع کپسول گاز بازدید و سه مرکز به لحاظ احتمال خطر پلمب و همچنین از مراکز رادیوگرافی جهت کنترل آسیب‌های ناشی از اشعه X بازدید به عمل آمده است.

وی هشدار داد: با توجه به وظیفه مدعی‌العمومی و در جهت تامین امنیت عمومی مردم و جامعه و پیش‌گیری از وقوع جرم و جامعه‌ای امن این دادستانی از کلیه ابزارهای قانونی نظارتی خود در راستای تحقق این امر استفاده می‌کند و امنیت مردم و جامعه بر هر فعالیتی مقدم است.

سالاری اعلام کرد: دادستانی کرمان به عنوان وظیفه مدعی‌العمومی و در راستای پیشگیری از وقوع جرم و مبارزه میدان با جرائم سازمان یافته با تشکیل 10 کارگروه قضایی فعال در زمینه: مبارزه با مفاسد اقتصادی، تامین امنیت غذایی، مبارزه با جرائم خشن، مبارزه با زمین‌خواری و تعرض به انفال، مبارزه با منکرات، تامین امنیت عمومی جامعه و جلوگیری از حوادث و سوانح اجتماعی، رصد و مبارزه با جرائم فضای مجازی، احیای حقوق عامه، مبارزه با مواد مخدر امور را به‌صورت شبانه‌روزی رصد و دستورات عملیاتی جهت پیش‌گیری و مقابله با جرائم توسط قضات ویژه در صحنه به ظابطان صادر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها