تقابل پرسپولیس و استقلال در توئیتر

بزن بریم دربی

استقلال و پرسپولیس در حالی در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران روز پنج شنبه از ساعت 18:30 مقابل یکدیگر قرار می گیرند که رکوردی منفی برای استقلال وجود دارد.
کد خبر: ۱۱۶۶۳۶۰
این رکورد بد استقلال ، هواداران را در آستانه دربی نگران می‌کند

به گزارش جام جم آنلاین ، استقلال و پرسپولیس در آستانه دربی 88 وضعیت متفاوتی در جدول لیگ دارند. پرسپولیس بازی قبلی خود را یک بر صفر مقابل سپیدرود رشت با پیروزی به پایان رسید و هم اکنون با یک امتیاز کمتر نسبت به پدیده در رده دوم جدول قرار دارد.

اما استقلال مقابل نساجی بدون گل مساوی کرد و هم اکنون رتبه نازل یازدهم را در اختیار دارد که به هیچ عنوان مورد قبول هواداران این تیم نیست.

در واقع تساوی بدون گل مقابل نساجی سومین تساوی بدون گل آنها و در مجموع چهارمین تساوی پشت سر آنها محسوب می شد. این یعنی اینکه آبی های پایتخت به شدت مشکل گلزنی دارند. آخرین گل استقلالی ها در دیدار با تراکتورسازی به ثمر رسید ، همان دیداری که فرشید اسماعیلی از پشت محوطه جریمه گلزنی کرد.

آبی پوشان که سه بار در هفته‌های اول، پنجم و هفتم مقابل پیکان، فولاد و نساجی به تساوی صفر-صفر رسیده‌اند تا این پر تکرارترین نتیجه آنها در لیگ برتر باشد، مقابل پارس جنوبی در هفته چهارم هم از گلزنی عاجز ماندند تا شمار بازیهای بدون گل زده آنها در این فصل ۴ بازی از ۶ بازی باشد.

این اولین بار است که استقلال تحت رهبری شفر در این دقایق طولانی در گلزنی ناتوان بوده و آنها امیدوارند تا این طلسم در دربی ۸۷ شکسته شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها