فوتبالیست ها با درآمد بسیار هنگفتی که از راه فوتبال دارند می توانند به راحتی لوکس ترین ، جدیدترین و بهترین اتومبیل ها را برای خود بخرند.
کد خبر: ۱۱۶۴۴۸۸
اتومبیل های سوپرلوکس ستاره های فوتبال (تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین ، برخی از فوتبالیست های مشهور دنیا برای خود کلکسیونی از اتومبیل های رنگارنگ دارند.

با هم نگاهی به برخی از اتومبیل های سوپرلوکس ستاره های فوتبال می اندازیم.

این تصویر قدیمی است. این اتومبیل سوپرلوکسی است که وین رونی وقتی جوان تر بود سوار می شد. فورد کا ، خودرویی بود که رونی در نوجوانی خریداری کرده بود و پلاکی با نام خودش نیز به ثبت رسانده بود. امروز می‌توان این خودرو را با کمتر از 1000 پوند خریداری کرد.

اوبامیانگ ستاره گابنی آرسنال عاشق انواع لامبورگینی است و با این اتومبیل های فوق لوکس ژستهای آنچنانی می گیرد.قیمت این خودرو نیز حدود 260 هزار پوند است، 550 اسب بخار قدرت دارد و 350 کیلومتر بر ساعت سرعت دارد.

ترنت الکساندر آرنولد، مدافع راست جوان لیورپول که 78 دقیقه در جام جهانی مقابل سوئیس بازی کرد، با یک خودرو مرسدس بنز آ ام گ سی 63 کوپه که حدود 66 هزار پوند قیمت دارد، در کمپ تمرینی ملوود حاضر شد. این خودرو از تکنولوژی ویژه ای برخوردار است که کمتر به محیط زیست صدمه بزند:

گرت بیل که به علاقه بسیارش به سفر کردن شهرت دارد، عادت کرده بود که هر ماه یک خودرو جدید خریداری کند ولی از زمانی که همسترینگش دچار مشکل شد، سعی کرد این عادت را کم کم کنار بگذارد. خودرو لامبورگینی هوراکان 325 هزار پوندی او اما اثبات می‌کند که او چه علاقه ای به خودروهای سریع دارد. هواراکان 330 کیلومتر بر ساعت سرعت دارد و 600 اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

علاقه رونالدو به خودرو در سال 2017 بیش از همیشه نمایان شد، وقتی او یک دستگاه بوگاتی ویرون با قیمت 1.5 میلیون پوند خریداری کرد. این خودرو ، 0 تا 100 را در 2.5 ثانیه طی می‌کند و بیشینه سرعت 420 کیلیومتر بر ساعتی دارد.

ممفیس دیپای دیگر ستاره منچستریونایتد به خودرو مرسدس جیپ خود وفادار ماند و 20 هزار پوند هزینه کرد تا در زمانی که ازپی اس وی به یونایتد می‌رفت، این خودرو را نیز با خود ببرد. دیپای 100 هزار پوند برای خرید این خودرو هزینه کرد:

مثل اوبامیانگ، رونالدو هم عاشق لامبورگینی است. او صاحب یک اونتادور مشکی مات است و کاملا با سبک رونالدو طراحی شده است.

الحاجی دیوف جنجالی ترین ستاره فوتبال آفریقا که اصلیتی سنگالی دارد مدتی در لیورپول بازی کرد. او یک بار با روکش طلا کردن اتومبیل شاسی بلندش بسیار سر و صدا کرد. این یکی از اتومبیل های فوق لوکس این ستاره سنگالی است که البته حالا فوتبال را کنار گذاشته. مرسدس مک لارن 350 کیلومتر بر ساعت سرعت می‌رود و 640 اسب بخار قدرت آن است.

شورلوت کامارو به رنگ قرمز و مشکی اتومبیل اختصاصی پل پوگبا ستاره منچستریونایتد است. قیمت این خودرو 30 تا 50 هزار پوند است و 425 اسب بخار قدرت دارد.

اما برخی بازیکنان هم چندان علاقه ای به خودروهای سریع و خاص ندارند. دیوید جیمز در سال 2008 ، وقتی برای بورنموث بازی می‌کرد، یک خودرو رلیانت رابین خریداری کرد. در پارکینگ باشگاه، او با این خودرو با دیگر بازیکنان شوخی می‌کرد. رلیانت رابین بیشینه سرعت 130 کیلومتر بر ساعت دارد و 39 اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها