رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: در فوتسال بانوان. تیم اول آسیا هستیم، اما در فوتبال باید همچنان کار کنیم.
کد خبر: ۱۱۶۳۸۲۹
تاج: تیم ملی را با مشکلات زیادی به ازبکستان اعزام کردیم / با کی روش به توافق رسیده ایم

به گزارش جام جم آنلاین، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری مراسم بدرقه تیم زیر ۱۶ سال دختران ایران به مسابقات آسیایی تاجیکستان گفت: برگزاری این مراسم در راستای اقدام‌های جدی فدراسیون فوتبال در بخش بانوان است و همه آنچه در اختیار تیم‌های آقایان قرار گرفته است در اختیار تیم‌های بانوان هم قرار دارد. در بخش فوتبال و فوتسال بانوان تیم‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان داریم. در گذشته در رده‌های پایه شرکت نمی‌کردیم، اما اکنون در تمام رده‌های سنی بانوان فعال هستیم.

او ادامه داد: در فوتسال بانوان وضعیت خوبی داریم چرا که رتبه اول آسیا در اختیار ما است، اما در فوتبال همچنان باید کار کنیم. البته کارمان را شروع کرده ایم و در آینده وضعیت فوتبال بانوان هم بهتر می‌شود.

تاج درباره مشکلات ارزی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: فکر می‌کنم افرادی که درباره ارز تصمیم می‌گیرند تمام واقعیت‌های جامعه را ندیده اند آن‌ها به شادی مردم اهمیت نداده اند و روی مسائلی که باید دقت می‌کردند بی توجه بودند. مگر می‌توانیم حقوق کارلوس کی روش و زلاتکو کرانچار را از بازار آزاد تهیه کنیم؟ تیم ملی را با مشکلات زیادی به ازبکستان اعزام کردیم و کارمان بسیار سخت است. اعتقاد دارم این راه به بن بست می‌رسد و اداره فوتبال به این شکل غیرممکن است. امیدوارم دوستان تصمیم بهتری بگیرند.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت تمدید قرارداد کارلوس کی روش گفت: با کی روش به توافق کامل رسیده ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها