سید جواد ساداتی نژاد عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات در گفتگو با جام جم آنلاین ؛

رئیس جمهور می توانست پاسخهای مناسب تری به ملت داشته باشد

عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی در خصوص سخنان رئیس جمهور با مردم گفت: رئیس جمهور می توانست پاسخهای مناسب تری داشته باشد و شرایط اقتصادی کشور را شفاف تر بیان کند تا برای مردم قانع کننده تر باشد.
کد خبر: ۱۱۵۸۲۲۷
رئیس جمهور می توانست پاسخهای مناسب تری  به ملت داشته باشد

به گزارش جام جم آنلاین، سید جواد ساداتی نژاد نماینده کاشان و عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس افزود: اطلاع‌رسانی، گفتگوی صحیح و دادن اطلاعات درست به مردم، اهمیت فراوانی در آرامش جامعه دارد و شاهدیم در مدتی که رئیس جمهور صحبتی با مردم نداشت ابهامات اجتماعی زیادی به وجود آمد.

وی با تاکید بر اینکه مردم نظام، انقلاب و کشور را دوست دارند و پای آرمان ها ایستاده اند، گفت: وقتی با مردم صادقانه صحبت می کنیم و آنان را در جریان امور کشور قرار می دهیم و اطلاعات صحیح ارائه می کنیم، قطعا ملت را با خود همراه می کنیم.

نماینده کاشان با اشاره به اینکه رئیس جمهور باید هر هفته با مردم صحبت کند و باب گفتگو بین ملت و مسئولین باز شود افزود: بعد از مدت ها تعطیلی ارتباط مردم با رئیس جمهور، حضور ایشان برای ارائه توضیحات قابل تقدیر است. اما در شرایطی که اقتصاد کشور با مشکل روبه رو بوده و شرایط جنگ اقتصادی است باید دائماً اطلاعات به مردم داده و تأکید شود که توطئه دشمن اقتصاد کشور را هدف قرار داده است.

عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: اگر اطلاعات صحیح به مردم داده نشود مطمئن باشید افراد دیگری هستند که با دادن اطلاعات غلط ذهن ملت را آشفته می‌کنند، لذا طبیعی است که یکی از وظایف رئیس‌جمهور سخن گفتن با مردم است که باید زود به زود تکرار شود.

نماینده کاشان با تاکید بر اینکه در محتوا و جنس سخنان باید اطلاعات دقیق و شفافی ارائه شود، یادآورشد: رئیس جمهور می توانست پاسخهای مناسب تری ارائه کرده و صحبت هایی انجام بدهد که رنگ و بوی اقتصادی در موضوعات روز داشته باشد تا جامعه آرام و قانع شود.

وی به عنوان یکی ار نمایندگان طرح سوال از رئیس جمهور گفت: این سوال نمایندگان بر پایه اصل نظارتی مجلس شورای اسلامی شکل گرفته و اصلاً بار سیاسی ندارد.

ساداتی نژاد در خصوص نوع نگاه جامعه به سوال نمایندگان از رئیس جمهور افزود: مجلس نگاه تقابلی به رئیس‌جمهور ندارد بلکه نگاه خانه ملت تعاملی است ودر شرایط اقتصادی کشور تلاش دارد تا مشکلات حل و فصل شود.

عضو فراکسیون اصولگرایان گفت: مردم از نمایندگان خود انتظار دارند نسبت به اتفاقات جامعه بی تفاوت نباشند و مشکلات را درک کنند. لذا منتخبین ملت هم از رئیس جمهور خواهش کردند که پاسخگوی ملت باشد و این فرایند قطعاً باعث می شود مردم بگویند که وظایف مجلس عملیاتی شده، لذا این فرآیند امیدبخش است و اصلا نگاه تقابلی نیست.

وی افزود: سوال از رئیس‌جمهور یک فرآیند قانونی است که باید اتفاق بیافتد و به نظر می رسد شنیدن پاسخ های رئیس جمهور به مردم آرامش خواهد داد و خروجی آن به نفع نظام خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها