سارق سریالی منازل جنت آباد به دنبال اجرای طرح رعد در سطح شهر تهران شناسایی و توسط پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۵۶۳۷۴
دستگیری سارق منازل با ۲۷ شاه کلید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، رییس کلانتری 138 جنت آباد در رابطه با شناسایی و دستگیری این سارق گفت: در پی اجرای طرح رعد توسط پلیس پایتخت به منظور شناسایی و دستگیری سارقان، ماموران کلانتری 138 جنت‌آباد در یکی از طرح های اجرایی رعد موفق به شناسایی سارق سریالی محله جنت آباد شدند.

وی افزود: این سارق با یک دستگاه خودرو سواری سراتو اقدام به سرقت منازل در این محله می کرد به طوری که در فاصله حدودا 3 کیلومتری محل مورد نظر سرقت خود، خودرویش را در خیابان های همجوار پارک کرده و اقدام به سرقت از منازل از قبل تعیین شده می کرد.

سرهنگ سعید لشینی ادامه داد: بر اساس بازجوی‌ی های پلیسی مشخص شد؛ سارق دارای 27 شاه کلید بوده و از سه طریق اقدام به سرقت می کرده است؛ به وسیله شاه کلید درب منازل را باز می کرد و بدون دردسر اقدام به سرقت می نمود، به وسیله تخریب درب منزل سرقت انجام می شده و یا از راه پنجره و تراس وارد خانه مورد نظر می شده است.

وی تصریح کرد: متهم به دلیل سرقت های متعدد در شهرهای اصفهان، کاشان و کرج سابقه زندان دارد و خودش ساکن اطراف کرج است و چندین مرتبه توسط پلیس آگاهی دستگیر و زندانی شده است.

سرهنگ لشینی گفت: تیم عملیاتی کلانتری 138 جنت آباد موفق به شناسایی فرد مالخری که با متهم همکاری داشته است شدند و توانستند وی را در اطراف شهریار دستگیر و بازداشت کنند.

وی افزود: متهم در اعترافات خود پارک کردن خودرو در خیابان های اصلی و دورتر را به دلیل راحتی گریز و فرار اعلام کرد. دلیل دیگر او این بود که کسی نتواند به راحتی شماره پلاک خودرویش را به دست آورد.

به گفته رییس کلانتری 138 جنت آباد، متهم پس از بازجویی در زندان بسر می‌برد و پرونده وی برای بررسی بیشتر به مقامات قضایی ارسال خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها