رقابت های جام جهانی 2018 روسیه امروز با برگزاری دیدار فینال بین فرانسه و کرواسی تمام می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۳۴۷۰
تیم منتخب ضعیف‌ها و ناکارآمدهای جام جهانی! (گزارش تصویری)

به گزارش جام جم آنلاین ، بیست و یکمین دوره رقابت های جام جهانی نیز رو به اتمام است و از این دوره از رقابت ها نیز مانند دوره های پیشین خاطرات تلخ و شیرین متعددی به جای مانده است.

این جام جهانی نیز مانند تمام جام های جهانی گذشته پر از ستاره های مختلف بود. از مودریچ گرفته تا رونالدو و از مسی گرفته تا ژیرو و امپایه و سوارز. اما باز هم قانون همیشگی تکرار شد. برخی از ستاره ها قرار نیست به هیچ عنوان درخشش خاصی در جام جهانی داشته باشند. آنها نه تنها درخشش خاصی نداشتند که عملکردی ضعیف و غیر قابل قبول از خود به جای گذاشتند.

سایت fourfourtwo تیم منتخب ضعیف ها و ناکارآمدهای جام جهانی را معرفی می کند.

دروازه بان:

داوید دخیا (اسپانیا): گلر آماده منچستریونایتد آمده بود تا دستکش طلایی را ببرد اما در همان مسابقه نخست که سه گل از رونالدو دریافت کرد همه فهمیدند از این خبرها نیست!

مدافعان:

جاشوآ کیمیچ(آلمان): او هرگز نتوانست کیفیت بالای خود را در روسیه نشان بدهد و به خصوص در دیداری که آلمان مقابل مکزیک با یک گل شکست خورد ضعیف ظاهر شد.

جرارد پیکه (اسپانیا): چیزی که از او در یاد فوتبالدوستان ایرانی باقی مانده لایی وحید امیری است اما پیکه و ضعف هایش فقط به آن لایی خلاصه نمی شد و در کل دور از انتظار بود.

جرومی بوآتنگ(آلمان): دفاع وسط آلمان با عملکرد ضعیف بوآتنگ تبدیل به یک حفره شده بود و او نیز به هم تیمی اش کیمیچ در جمع ضعیف ترین ستاره های جام پیوست.

رافائل گوئریرو (پرتغال): این مدافع از عوامل قهرمانی پرتغال در یورو 2016 بود اما در جام جهانی روسیه بد ظاهر شد و در جمع ضعیف ترین ها قرار گرفت.

هافبک ها:

سامی خدیرا (آلمان): از خدیرایی که در سال 2014 به قهرمانی آلمان کمک کرد تا بازیکنی که در جام جهانی 2018 به میدان رفت فاصله زیاد بود. خدیرا انگار تمام شده است.

خاویر ماسکرانو (آرژانتین): ماسکرانو به غیر از اینکه رکورد تعداد بازی ملی را برای خودش ثبت کند هیچ کار دیگری انجام نداد و کیفیت لازم را نداشت.

پیوتر زیلینسکی(لهستان): لهستان یکی از ضعیف ترین تیم های حاضر در جام جهانی بود. گل های متعددی دریافت کرد و نتایج ضعیفی برای این تیم ثبت شد. زیلینسکی از لحاظ آماری ضعیف ترین بازیکن لهستانی ها بود.

توماس مولر (آلمان): باز هم یک آلمانی دیگر در تیم منتخب بدترین ها! مولر آمده بود رکورد گلزنی در تاریخ جام جهانی را به نام خودش ثبت کند اما با ثبت عملکردی ضعیف و با چشمانی گریان تورنمت را ترک کرد.

روبرت لواندوفسکی(لهستان): مرد شماره یک لهستانی و ستاره بزرگ بایرن مونیخ نیز با امیدهای زیادی وارد روسیه شد اما دست خالی و به عنوان یکی از بدترین ستاره ها به خانه برگشت.

عثمان دمبله(فرانسه): دمبله اصلا برای چه به جام جهانی آمد تا افتخار فینالیست شدن را به دست بیاورد؟ او ضعیف ترین بازیکن فرانسوی ها بود و به روند بد یک سال گذشته خود ادامه داد.

هیلدا حسینی خواه / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها