کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: از فصل گذشته طلبکار هستیم و این فصل هم پولی نگرفتیم و این مسئله کار ما را سخت کرده است.
کد خبر: ۱۱۵۱۱۶۹
هشدار سیدجلال به بازیکنان جدید پرسپولیس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، سیدجلال حسینی درخصوص اردوی تیم پرسپولیس در کشور کرواسی گفت: خوشبختانه اردوی خیلی خوبی را پشت سر می‌گذاریم و امکانات و شرایط خوبی هم اینجا برپاست. خوشبختانه تمرینات خوبی انجام می‌دهیم و به جز ملی‌پوشان، همه بازیکنان حضور دارند و تمرینات خود را به خوبی انجام می‌دهند. باید بیشتر از همیشه تمرین کنیم، چون بازی‌های سختی در پیش داریم.

وی درباره حضور بازیکنان جدید در پرسپولیس افزود: بازیکنانی که قرار است از نیم‌فصل دوم به ما اضافه شوند باید بدانند که پیراهن چه تیمی را به تن دارند، در تیم پرسپولیس انتظارات بسیار بالاست و شرایط تیم پرسپولیس با همه تیم‌ها فرق می‌کند، باید با همه وجود در خدمت تیم باشیم و تلاش چند برابری انجام دهیم تا بتوانیم موفقیت‌هایمان را ادامه دهیم.

کاپیتان تیم پرسپولیس درباره مشکلات این روزهای سرخپوشان افزود: بازیکنانی که به کرواسی آمدند، از فصل گذشته طلب دارند و امسال هم هیچ‌گونه دریافتی نداشتند، ما از باشگاه طلب داریم و شرایط سختی هم در پیش خواهیم داشت، اما با این وجود، بازیکنان همه تلاش خود را انجام می‌دهند و چشم انتظار مدیران هستند تا با تلاش بیشتر بتوانند مشکلات بازیکنان را حل کنند.

وی ادامه داد: ما مشکلات زیادی داریم و از سال گذشته دریافتی نداشتیم، امسال هم پولی نگرفتیم و امیدواریم که این مشکلات حل شود، تا درنهایت شرایط ما هم ایده‌آل شود. ما دو پنجره نقل و انتقالات است که نتوانستیم بازیکن بگیریم و این مسئله واقعا کار سختی است. بازیکنانی هم که با باشگاه قرارداد امضا کردند، از نیم‌فصل می‌توانند به ما بپیوندند. من معتقدم که نیم فصل اول سخت‌ترین نیم‌فصل فوتبالی ماست و با تیم الدحیل بازی داریم که از تیم ملی قطر قوی‌تر است، این تیم قوی‌تر شده، اما ما نه تنها بازیکن نگرفتیم بلکه بازیکنانی را هم از دست دادیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها