سرمربی ایران گفت: تیمش می‌توانست راهی مرحله بعدی جام‌جهانی شود.
کد خبر: ۱۱۴۹۹۳۰
کی روش: می‌توانستیم صعود کنیم / سانتوس: ایران حریف قدرتمندی بود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، کارلوس کی‌روش بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل پرتغال گفت: به هرحال این انتظار هست که در جام‌جهانی بازی‌ها سخت و فشرده باشد. گل‌های زیاد و درگیری در بازی طبیعی است. در کل بازی خوبی را دیدیم. ما امروز مقابل قهرمان اروپا مساوی کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تیمش در دو بازی قبلی مثل بازی با پرتغال به میدان نرفت، گفت: باید واقعیت را دید. ما مراکش را بردیم و بازی جلو اسپانیا خیلی سخت بود. در آن بازی هم حقمان باخت نبود و می‌شد با یک امتیاز آن دیدار، امروز با ۵ امتیاز راهی مرحله بعدی شویم.

همچنین سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پس از این دیدار هم گفت: این بازی فوتبالی بود که ما به آن افتخار می‌کنیم. ما به جام جهانی شخصیت دادیم. بازی خیلی رقابتی بود. ما در مقابل یکی از بهترین تیم‌های دنیا بازی می‌کردیم. ایران با نظم و شیوه کنترل بازی خیلی خوبی کار کرد. طبیعتا یک برد می‌توانست از این بازی حاصل شود و آن برنده باید ایران باشد. درباره مدیریت بازی، نگرش، رقابت، تصمیمات حمله و ذهنیت بازی ما شایسته بردن بودیم. به پرتغال تبریک می‌گوییم. طبیعتا پرتغال با توجه به نتیجه این بازی می‌تواند به دور بعد برود. من نمی‌توانستم تا به حال از این تیم دفاع کنم اما با حذف ایران، از پرتغال حمایت می کنم.

سرمربی تیم ملی ایران درباره اعتراضش به عملکرد انریکه کاسرس در این دیدار گفت: من نظر خیلی روشنی دارم ولی لازم است کلماتم را خیلی با دقت انتخاب کنم چون داوری برعهده فیفا است. باید خیلی با دقت عمل کنم چرا که نباید مشکلی را با نظراتم ایجاد کنم. وقتی پنالتی گرفته می‌شود، دمای بازی از 46 درجه به 150 درجه می‌رود. وقتی دمای هوا بالا می‌رود من مجبور می شوم کتم را در بیاورم.

او درباره استفاده از سیستم VAR نیز اظهار کرد: ما اینجا به عنوان مربی لازم است بدانیم چه اتفاقی می‌افتد. کسی به ما چیزی نمی‌گوید. وقتی پنالتی ما را گرفتند تلویزیون 5-6 صحنه را نشان داد. وقتی پنالتی برای پرتغال بود فقط یک صحنه را نشان دادند. وقتی به ما چیزی نمی‌گویند، مجبوریم بیرون برویم و از تلویزیون صحنه‌ها را ببینم.

او ادامه داد: پرتغال کشور خودم است و نمی‌خواهم جنگی علیه من در بگیرد. البته من به اینکه یک ملت علیه یک نفر باشند عادت کردم. در آفریقای جنوبی چنین چیزی است. وقتی کسی با آرنج به صورت کسی می زند باید با کارت قرمز جریمه شود. نباید این قانون برای مسی و رونالدو متفاوت باشد. به داستان دیروز درباره پدر بزرگ شدنم بر می‌گردم. می خواهم بدانم دخترم حامله است یا مقداری. اینجا روشن بود که بازیکن باید کارت قرمز بگیرد. من به داور چیزی نمی گویم. من درباره شخصیتی که افراد در نظر می‌گیرند صحبت می‌کنم. به نظرم آقای اینفانتینو در فیفا باید بدانند که خیلی شکایت ها وجود دارد و داورها به خوبی کار نمی‌کنند. تنها کشوری که شکایت نمی‌کند ما بودیم.

سانتوس: ایران حریف قدرتمندی بود

فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال در نشست خبری پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر ایران حاضر شد و گفت: وقت‌های زیادی در VAR تلف شد. ابتدا به نفع ما تصمیم گرفته شد و سپس تصمیم علیه ما شد. چیزی که از همه مهم‌تر است ادامه دادن راه ما در جام جهانی بود. ما رقیبی قوی‌ داشتیم و به کی‌روش بابت تیم قدرتمندی که داشت تبریک می‌گویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها