تیم ملی فوتبال ایران در حساس ترین دیدار تاریخ خود فردا از ساعت 22:30 به مصاف تیم ملی فوتبال پرتغال می رود.
کد خبر: ۱۱۴۹۵۱۱
ایران - پرتغال ؛ دروازه یک توپ طلای دیگر برای کریستیانو رونالدو

به گزارش جام جم آنلاین ، ایران برای صعود به یک هشتم نهایی رقابت های جام جهانی 2018 روسیه هیچ چاره ای جز این ندارد که پرتغال و سوپراستار بزرگش یعنی کریستیانو رونالدو را ببرد.

اگر پرتغال ببرد رونالدو فرصت بازی در مرحله حذفی را پیدا می کند و آنگاه می توان گفت که کسب توپ طلای او در سال 2018 قطعی است.

اما اگر ایران این دیدار حساس را با پیروزی پشت سر بگذارد آنگاه شانس رونالدو برای کسب توپ طلا با توجه به حذف تیم ملی فوتبال کشورش از جام جهانی بسیار کم می شود.

او فصل را با زدن گلی فوق العاده در سوپر کاپ اسپانیا به بارسلونا آغاز کرد. پس از آن به علت محرومیت ناشی از کارت زرد های دریافتی بازی نکرد. او اولین گل فصل در لا لیگا را در هفته هشتم مقابل ختافه به ثمر رساند، در ادامه ٤ بازی دیگر بدون گل را پشت سر گذاشت، که باعث بحرانی شدن شرایط برای او شد. البته پس از آن بحران رونالدو در تیم ملی در مسابقه با آندورا و فاروه آیلند و جام باشگاه های اروپا مقابل، دورتموند و آپوئل گل زنی کرد. در نهایت نیم فصل اول را با ٢٠ گل زده از ٢٣ مسابقه، و میانگین ٠/٨٦ به اتمام رساند.

نیم فصل دوم رونالدو کاملا رویایی بوده است. البته که این ناشی از حمایت های زیدان از رونالدو بود که او را به آمادگی بازگرداند. رونالدو در ١٢ بازی متوالی ٢٢ گل زد، گل ها را وارد دروازه تیم های: رئال سوسیداد(٣)، پاریسن ژرمن (٣)، بتیس(١)، آلاوس(٢)، ختافه(٢)، ایبار(٢)، جیرونا(٤)، یوونتوس(٣)، اتلتیکو مادرید(١)و اتلتیکو بیلباو (١)، شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها