مرد افغان که همکارش را در ساختمان نیمه‌کاره کشته و رضایت اولیای دم را جلب کرده بود دیروز از جنبه عمومی جرم محاکمه شد.
کد خبر: ۱۱۴۷۱۰۴
بخشش قاتل عصبانی

به گزارش جام‌جم، در جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمد‌باقر قربان‌زاده و با حضور یک قاضی مستشار برگزار شد ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست را خواند.

وی گفت: محمد ۳۰ ساله متهم است پاییز ۹۴ همکارش به نام عزیز را در یک ساختمان نیمه‌کاره در جنوب تهران با کوبیدن جسم سخت به سرش از پا در آورد و با پرداخت دیه رضایت اولیای دم را جلب کرد. اکنون با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده و طبق ماده 612 قانون مجازات اسلامی برایش تقاضای کیفر دارم.

سپس محمد در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: من از بچگی عصبی و پرخاشگر بودم. هر کسی به من حرفی می‌زد عصبانی می‌شدم و با او کتک کاری می‌کردم. من هیچ خصومتی با عزیز نداشتم. ما سال‌ها بود با هم همکار بودیم. آن روز مشغول کار بودیم که از من خواست تا دستگاه حفاری چاه را برایش جابه‌جا کنم. اما چون خسته بودم قبول نکردم. او به من اعتراض کردم و من که عصبانی بودم با دستگاه حفاری به سر عزیز کوبیدم.

وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود گفت: باور کنید از قتل دوستم پشیمانم و در مدتی که در زندان بوده ام به اندازه کافی تنبیه شده‌ام. من با سختی زیادی توانستم دیه را به اولیای دم بپردازم و رضایت آنها را جلب کنم. حالا از قضات دادگاه تقاضای تخفیف در مجازات را دارم. در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها