کریستیانو رونالدو در آستانه رقابت های جام جهانی 2018 روسیه به شدت ذهن خود مشوش کرده است.
کد خبر: ۱۱۴۶۶۴۲
مسی و نیمار باعث جدایی رونالدو از رئال می‌شوند!

به گزارش جام جم آنلاین ، همیشه وقتی صحبت جدایی رونالدو از رئال مادرید مطرح می‌شد کاملا قابل پیشبینی بود که این شایعات به زودی پایان می پذیرد اما اینبار اوضاع فرق میکند تا جایی که نشریه آس با قطعی دانستن خبر جدایی رونالدو از رئال تیتر میزند :«برگشت ناپذیر».

دلیل جدایی رونالدو این است که باشگاه درخواست او برای افزایش رقم دستمزد را نمیپذیرد. درخواست رونالدو از سران باشگاه رئال مادرید این است که دستمزد سالیانه او از مسی و نیمار بیشتر شود ، خواستهای که تا امروز محقق نشده. در واقع تمام هدف رونالدو این است که از مسی و نیمار در این زمینه جلو بزند و حالا که خواسته اش برآورده نمی شود ساز جدایی می زند.

بند آزادسازی این ستاره پرتغالی یک میلیارد یورو ارزش دارد اما باشگاه رئال مادرید نیز حاضر به مذاکره با ارقامی پایین تر است زیرا می داند چنین رقمی امکان پذیر است. فلورنتینو پرز علاقمند به جذب نیمار بوده و می داند برای خرید او باید 400 میلیون پرداخت کند که امیدوار است این رقم از مبلغ فروش رونالدو تامین شود.

رونالدو معتقد است فلورنتینو پرز او را فریب داده و اگرچه در پایان فینال لیگ قهرمانان فصل قبل به او قول افزایش حقوق داده بود، اما حالا زیر قول خود زده و ستاره پرتغالی به همین دلیل قصد جدایی دارد.

باشگاه رئال مادرید نیز از رونالدو خواسته ببیند آیا تیمی حاضر به جذب او و خرید این ستاره گرانقیمت پرتغالی است یا خیر؛ شاید در حال حاضر تنها منچستریونایتد و پاری سن ژرمن باشند که توانایی پرداخت مبلغ مورد نظر رئال مادرید را دارا هستند و ممکن است این 2 باشگاه مقصد بعدی رونالدو باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها