ستاره ولزی چگونه یک تنه رئال را قهرمان اروپا کرد؟

بیل برگردان! (تصاویر)

گرث بیل دیشب روی نیمکت بود. اما وقتی تعویض شد و به میدان آمد تیمش را قهرمان کرد و رفت. قیچی برگردان او تا ابد در ذهن هواداران رئال مادرید می ماند.
کد خبر: ۱۱۴۴۴۷۷
بیل برگردان! (تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین ، بیل دیشب یک تنه رئال را قهرمان لیگ قهرمانان اروپا کرد. لابد وقتی روی نیمکت نشسته بود برای قهرمانی تیمش نقشه می کشید.

در فینال لیسبون و بعد از این که دو تیم با تساوی ۱-۱ در ۹۰ دقیقه، به وقت‌های اضافه رفتند، این گرت بیل بود که با فرصت‌طلبی، توپ برگشتی ضربه آنخل دی‌ماریا را با سر وارد دروازه کورتوا کرد تا یکی از ارکان اصلی فتح دسیما باشد.

چهار سال بعد، مصدومیت‌های پیاپی باعث شد تا گرت بیل بازی‌های زیادی را از دست بدهد و در دیدار دیشب هم از روی نیمکت ذخیره‌ها بازی را آغاز کرد اما زمانی که به میدان رفت، یک تنه پیروزی رئال را رقم زد.

اوج کار او در دقیقه ۶۴ بود که روی ارسال مارسلو، ناگهان روی هوا بلند شد و با یک ضربه برگردان تماشایی، توپ را به طاق دروازه لیورپول کوبید. بلافاصله بعد از به ثمر رسیدن این گل، کاربران شبکه‌های اجتماعی شروع به مقایسه این گل، با گل زین‌الدین زیدان در فینال سال ۲۰۰۲ کردند و این سوال مطرح شد که کدام یک را می‌توان به عنوان زیباترین گل فینال‌های لیگ قهرمانان اروپا انتخاب کرد.

اما درخشش گرت بیل در این فینال به همین گل خلاصه نشد و در دقیقه ۸۴، او که پشت محوطه لیورپول صاحب موقعیت شده بود، با یک شوت سهمگین، برای بار دوم دروازه کاریوس را باز کرد. ضربه عجیب بیل که به شکل قوسی زده شد، به شکلی بود که در مقابل دروازه از ارتفاع توپ کاسته شد و همین منجر به اشتباه دروازه‌بان لیورپول شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها