به گزارش جام جم آنلاین از پدال، مدل رده میانی GTC نام داشته و قدرت 550 اسب بخاری دارد.
در بالاترین رده مدل آماده پیست GTR قرار میگیرد که خروجی پیشرانه آن به رقم قابلتوجه 577 اسب بخار میرسد حتی نسخه جدید چهار درب GT نیز معرفی شده است اما از میان این همه گزینه، یکی از تیونرهای آلمانی فکر کرده که AMG GT میتواند قویتر از اینها هم باشد.
رنتک هماکنون پکیج ارتقای خود را برای مدل GTR تدارک دیده است. این پکیج باعث میشود قدرت پیشرانه بسته به تریم از 612 تا 825 اسب بخار افزایش یابد.
قدرت 825 اسب بخاری با پکیج R825 به دست میآید که علاوه بر افزایش خروجی پیشرانه باعث تولید گشتاور 850 نیوتون متری هم میشود.
تمامی این خروجیهای قابل توجه با استفاده از توربوی بزرگتر، ارتقای نرمافزاری، سوپاپهای جدید و فیلتر هوای کاراتر به دست آمده است.
هم گیربکس و هم کلاچ نیز به خاطر این قدرت زیاد تقویت شدهاند البته تغییرات درونی خودرو با اصلاحات بصری هم همراه شدهاند.
رنتک از پکیج آئرودینامیک ویژه خود برای GT R استفاده کرده است. این پکیج ظاهر شامل سپر جلوی گیرا با ورودیهای منحصربهفرد، اسپلیترهای جانبی تیزتر و بال عقب دو مرحلهای است.
این پکیج همچنین دربردارنده رینگهای سبک وزن «ووسن» و لاستیکهای بسیار چسبنده «میشلین» پایلوت اسپورت کاپ 2 ZP میباشد.
قطعاً این همه تغییرات با هزینه همراه است. رنتک چیزی درباره قیمت پکیج خود نگفته اما احتمالاً قیمت نسخه نهایی 825 اسب بخاری به مرز 200 هزار دلار نزدیک خواهد شد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در استودیوی «جامپلاس» میزبان دکتر اسفندیار معتمدی، استاد نامدار فیزیک و مولف کتب درسی بودیم
سیر تا پیاز حواشی کشتی در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با عباس جدیدی مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با جامجم:
دختر خانواده: اگر مادر نبود، پدرم فرهنگ جولایی نمیشد