ادعای عجیب عامل جنایت در بازار کفش تهران

مقتول مستحق مرگ بود!

مردی که درجریان اختلاف مالی 450 میلیون تومانی با شلیک گلوله دایی خود را در بازارتهران کشته بود، بعداز دو ماه فرار در ولنجک دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۴۱۷۳۰
قتل در بازار تهران با شلیک 2 گلوله

به گزارش جام‌جم، ساعت 14 و 20 دقیقه 28 اسفند سال گذشته یکی از ماموران 113 بازار با بازپرس محسن مدیرروستا، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از تیراندازی مرگباری خبر داد.

بعد از آن بازپرس جنایی و تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران در چهارراه گلوبندک، داخل یک کوچه بن‌بست که جنایت رخ داده بود، حاضر شدند.

آنها مشاهده کردند مردی60 ساله با اصابت دو گلوله کشته شده است. تحقیقات از شاهدان نیز نشان می‌داد او قصد سوار شدن به خودرویش را داشته که هدف شلیک گلوله مردی قرار گرفته و قاتل گریخته است.

با تشکیل پرونده قضایی در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران و با دستور بازپرس جنایی، تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران آغاز شد‌.

ماموران در جریان تحقیقات هویت مقتول را به دست آوردند. آنها با تحقیق از خانواده وی متوجه شدند مقتول با خواهرزاده‌اش اختلاف مالی داشته و از سوی وی چند بار تهدیدبه مرگ شده است. با تحقیق از شاهدان مشخص شد، مشخصات ضارب با خواهرزاده مقتول یکی است.

ماموران برای دستگیری او به خانه‌اش رفتند، اما وی آنجا را ترک کرده و خانواده‌اش از او خبرنداشتند. جست‌وجوها برای دستگیری متهم ادامه داشت تا این که با گذشت دو ماه از جنایت و در حالی که او مدام مخفیگاهش را تغییر می‌داد، دیروز ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران آخرین مخفیگاه وی را در محله ولنجک تهران شناسایی کردند و ساعت 15 متهم به قتل بازداشت شد‌.

او در بازجویی پلیسی اعتراف کرد به دلیل اختلاف حساب مالی 450 میلیون تومانی با دایی‌اش و به قصد انتقام‌گیری از او، سلاح خریده و روز حادثه وی را با شلیک گلوله به قتل رسانده است. متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها