حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر در گفتگو با جام‌جم آنلاین:

زوزه هایی که رئیس‌جمهور آمریکا بلند می‌کند، از شکست است

حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر با اشاره به شکست آمریکا در طبس و نیز شکست امروز آن در منطقه خاورمیانه افزود: زوزه هایی که رئیس‌جمهور آمریکا و غیره بلند می‌کنند، زوزه درد شکست خوردنشان است.
کد خبر: ۱۱۳۷۱۶۶
زوزه هایی که رئیس‌جمهور آمریکا بلند می‌کند، از شکست است

محمدتقی رهبر در گفت‌و گو با خبرنگار جام‌جم آنلاین پیرامون شکست طبس،اظهار داشت: واقعه طبس در حد یک معجزه بود، کشوری همچون آمریکا با آن ساز و برگ و دستگاه های مجهز، وارد ایران شود اما در طوفان شن و در بیابان طبس دچار حادثه گردد.

وی با بیان اینکه طوفان شن و شنها لشگرهای خدا بودند، افزود: آن طوفان فرمان الهی بود که قدرت آمریکایی را در منطقه به شکست کشاند و این واقعه از عبرت‌های تاریخ برای ما بود، عبرت از اینکه بدانیم این انقلاب بدون صاحب نیست و خون شهدا به باطل هدر نمی‌رود؛ این انقلاب با ورود امام ارزان بدست نیامده است.

رهبر با تاکید بر اینکه در حال حاضر نیز هزینه‌هایی برای این انقلاب داده می شود، خاطر نشان کرد: رهبری نظام و نیز مقاومت سربازان گمنام امام زمان برای پایداری انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند؛ اکنون نیز در خارج از مرزها آمریکا و متحدان سیاسی آن را به شکست می‌کشانند. از واقعه شکست طبس تا به امروز، وقایع در عرصه‌های مختلف، درس عبرتی است برای آنکه ملت بدانند خون شهدا بر باد نمی‌رود.

وی با اشاره به شکست آمریکا در طبس و نیز شکست امروز آن در منطقه خاورمیانه افزود: زوزه هایی که رئیس‌جمهور آمریکا و غیره بلند می‌کنند، زوزه درد شکست خوردنشان است. از فرزندان انقلاب و نیز در سوریه و عراق شکست خوردند و این درس‌های شکست برای امت ماست.

رهبر با بیان اینکه انقلاب اسلامی از ابتدا معجزه‌ای تاریخی بود، گفت: امام برای مقابله با قدرت ستم‌شاهی سلاحی در دست نداشت و ملت ایران نیز در مقابل سیل دشمنانی که از شرق و غرب حامی رژیم طاغوت بودند دست خالی بود.

وی در ادامه گفت: مسئولین در هر سمت و قسمتی که فعالیت دارند باید خدمت به ملت را در سرلوحه کارهای خود قرار دهند و از یکدیگر پشتیبانی کنند.

رهبر تاکید کرد: باید موضع‌گیری در برابر جناح خاصی را کنار گذاشت و دست در دست یکدیگر برای پیشرفت نظام و عظمت ملت و با وحدت و همدلی دشمن را نا امید کرد.

نسترن نعمتی/جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها