
به گزارش جام جم آنلاین از میزان، رئیس کلانتری ۱۳۱ شهرری گفت:روز گذشته پسر ۱۸ ساله ای پس از مشاجره لفظی با والدینش اقدام به خودکشی با قرص نموده که صبح امروز پیکر بی جان وی در اتاقش پیدا شد.
سرهنگ محمد کالوسی افزود: تحقیقات اولیه حکایت از آن دارد که این پسر چندین سال دچار بیماری اعصاب و روان بوده و تاکنون نیز دو بار با خوردن قرص اقدام به خودکشی کرده بود.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند