تیم های فوتبال بایرن مونیخ و رئال مادرید با شکست حریفان خود جواز حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کردند.
کد خبر: ۱۱۳۴۲۸۱
صعود بایرن و رئال به نیمه نهایی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، در ادامه دور برگشت پیکارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان یوونتوس بود و این دیدار با نتیجه 3 بر یک به سود یوونتوس به پایان رسید اما در نهایت این رئال بود که در مجموع با نتیجه 4 بر 3 راهی مرحله بعد شد.

شاگردان زیدان که بازی رفت را با 3 گل به سود خود در تورین خاتمه داده بودند،امیدوار بودند با کسب یک نتیجه مناسب راهی نیمه نهایی شوند اما شروع طوفانی یوونتوس باعث شد تا دروازه رئال در دقیقه 2 توسط مانژوکیچ به گل رسیدند، در ادامه مانژوکیچ در دقیقه 37 گل دوم را به ثمر رساند تا نیمه اول با دو گل به سود یووه خاتمه یابد.

در نیمه دوم هم شاگردان آلگری با ارائه یک بازی منطقی توسط ماتویدی گل سوم را زدند تا بازی در مجموع دو دیدار با نتیجه 3 بر 3 مساوی شود.

در شرایطی که بازی رو به پایان بود، مایکل اولیور داور انگلیسی در دقیقه 2+90 خطای مهدی بن عطیه را روی واسکز گرفت تا با اعتراض شدید بوفون مواجه شود و در نهایت این دروازه‌بان ایتالیایی با کارت قرمز داور اخراج شد.

رونالدو با قرارگرفتن پشت توپ به زیبایی پنالتی را به ثمر رساند تا رئال راهی نیمه نهایی شود.

صعود بایرن به نیمه نهایی

همچنین در ادامه دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانس آره‌نا میزبان سویا بود و این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

شاگردان هاینکس در این بازی با توجه به میزبانی توپ و میدان را در دست داشتند اما نتوانستند دروازه تیم اسپانیایی را باز کنند. شاگردان مونتلا هم نتوانست در ارائه بازی خود موفق عمل کنند و دروازه مونیخی‌‌ها را نتوانستند چندان تهدید کنند.

در نهایت بایرن در دو دیدار رفت و برگشت با پیروزی دو بر یک که در دیدار رفت بدست آورده بود راهی مرحله نیمه نهایی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها