هر چند لیگ برتر انگلیس برترین لیگ فوتبال جهان است اما گاهی اوقات تیم هایی به این لیگ وارد می شوند که اصلا در حد و اندازه های آن نیستند.
کد خبر: ۱۱۳۱۹۲۷
بدترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس را بشناسید!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از آی اسپورت ، یکی از این تیم ها دربی کانتری است، تیمی که اکنون به عنوان بدترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس شناخته می شود. این تیم در فصل 2008-2007 چنان رکورد افتضاحی از خود به جای گذاشت که هنوز هم بدترین در تاریخ لیگ این کشور به شمار می رود. آنها در کل فصل فقط 11 امتیاز گرفتند و امتیاز منفی 63 را برای خود ثبت کردند.

گویا رسیدن به لیگ جزیره برای بیلی‌دیویس و دربی‌کانتی، خیلی زود بود و این تیم، شرایط حضور را نداشت. نکته جالب این امر اینجا بود که دیویس، در مصاحبه‌ای پیش از شروع لیگ گفته بود که تیمی را خواهد ساخت که تا سه سال آینده، رقابت را بر سر سهمیه چمپیونزلیگ از سر بگیرد. او 10 بازیکن را در پنجره تابستانی و 9 بازیکن را در پنجره ژانویه به خدمت گرفت اما در نهایت، یک رکورد افتضاح را به ثبت رسانید.
دربی در اولین بازی مقابل پورتموث به تساوی رسید و پس از آن، 4 بازی را به صورت متوالی باخت؛ 13 گل خورد و تنها یک گل را به ثمر رساند. پس از آن، برد 1-0 مقابل نیوکاسل از راه رسید اما این برد نیز در سایه له‌شدن‌های دربی در مقابل لیورپول با نتیجه 6-0 در مقابل آرسنال با نتیجه 5-0 قرار گرفت. برد مقابل نیوکاسل، به تنها برد دربی در لیگ جزیره تبدیل شد. پاول جول نیز جایگزین دیویس شد اما نتوانست مانع خلق این رکورد دست‌نیافتنی برای دربی‌کانتی شود!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها