مدافع سرشناس تیم فوتبال پرسپولیس میگوید برنامه «ورزش 120» را دنبال می کند.
کد خبر: ۱۱۳۱۰۵۱
حسین ماهینی فقط کارتون می‌بیند!

به گزارش جام جم آنلاین، یکی از اتفاق‌های خوب نوروز امسال برگزاری جشنواره پیامکی انتخاب بهترین‌ سریال، برنامه و مجری سال 96 به انتخاب مردم است که از طریق شماره‌گیری کد # 162 * و نصب نرم افزار سروش امکان‌پذیر می‌شود و به نفرات برنده 30 جایزه 30 میلیونی تومانی و یک جایزه ویژه 100میلیون تومانی تعلق می‌گیرد. در کنار این موضوع باید به راه‌اندازی پویش (#خودم_نوشتم ) اشاره کرد. به مناسبت فرارسیدن نوروز با حسین ماهینی، بازیکن محبوب تیم فوتبال پرسپولیس به گفتگو نشستیم :

حسین ماهینی (زاده 25 شهریور 1365 - بوشهر) بازیکن فوتبال اهل ایران است. وی سابقه عضویت در تیم های استقلال اهواز و ذوب آهن را دارد، ماهینی در سال 1391 به تیم پرسپولیس تهران پیوست و هم اکنون در این تیم توپ می‌زند. ماهینی با حضور در ویژه‌برنامه راه‌اندازی پویش مردمی پیام نوروزی (#خودم_نوشتم ) ضمن تبریک سال نو به دو سوال کوتاه و درعین حال کلیدی خبرنگار ما پاسخ داد.

حسین ماهینی که یک فرزند دختر به نام مایسا دارد، گفت: به علت مشغله زیاد و برنامه‌های باشگاه پرسپولیس کمتر فرصت می‌کنم برنامه‌های تلویزیونی را ببینم ولی اکثر اوقات به اجبار و به خاطر دخترم «کارتون» می‌بینم. البته از میان برنامه‌های ورزش تلویزیون، برنامه «ورزش 120» را می‌پسندم و گاهی اوقات هم برنامه 90 را پیگیری می‌کنم.

بازیکن و مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به درخواست ما مبنی بر نگارش یک جمله تبریک سال نو و در دفتر یادبود ویژه برنامه «راه‌اندازی پویش مردمی پیام نوروزی» نوشت: «با آرزوی سلامتی برای تمام ایرانیان عزیز»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها