وزارت اطلاعات درپی درج مطالبی در رسانه‌ها مبنی بر اشتغال و انتصاب افراد دوتابعیتی در سمت‌های دولتی تکذیبیه‌ای منتشر کرد.
کد خبر: ۱۱۲۹۸۷۴
وزارت اطلاعات: انتصاب افراد دوتابعیتی در پست‌های مدیریتی تکذیب شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، در پی اظهارات و درج برخی مطالب در رسانه ها مبنی بر اشتغال و انتصاب افراد دوتابعیتی در پست های دولتی، به آگاهی می رساند وزارت اطلاعات حسب وظایف و مأموریت ذاتی خود تاکنون موضوع شناسایی افرادی را که در مظان دوتابعیتی بودند، با جدیت در دستور کار داشته و در فرایند بررسی های اطلاعاتی، تعدادی از افراد دارای تابعیت مضاعف، متقاضی انتصاب و اشتغال در بخش های دولتی شناسایی گردیده اند که پس از بررسی های به عمل آمده با انتصاب آنها در پست های دولتی مخالفت شده است.

لازم است توضیح داده شود که منطبق با گزارش هایی که طی مراحل مختلف به مسئولان ذی ربط و به ویژه ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، کمیسیون امینت ملی و سیاست خارجی، هیأت تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی و دادستان محترم کل کشور ارسال شده است، انتصاب افراد دوتابعیتی در پست های مدیریتی و انتصابی تکذیب می گردد.

علاوه بر آن، حتی برخی از افرادی که قبلاً در پست های مدیریتی منصوب شده و یا پس از انتصاب، اقدام به اخذ تابعیت کرده بودند؛ پس از شناسایی، اعلام نظر صریح و قاطع و پیگیری وزارت اطلاعات، با همکاری رؤسای محترم سازمان های ذی ربط، از پست های مدیریتی عزل و برکنار شده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها