این یک خبر جدید است که باشگاه فیورنتینا قرار است دستمزد کاپیتانش را که چند روز پیش درگذشت تا پایان قرارداد به همسر و فرزند این بازیکن پرداخت کند.
کد خبر: ۱۱۲۷۸۹۹
به بهانه پرداخت دستمزد باشگاه فیورنتینا به خانواده آستوری ؛ چه خبر از هادی نوروزی؟!

به گزارش جام جم آنلاین ، قرارداد او قرار بوده بتازگی تمدید شود. تیم فوتبال فیورنتینا درصدد است باقیمانده حقوق کاپیتان فقیدش، داویده آستوری را تا پایان مدت زمان قرارداد به همسر و دخترش بپردازد. این خبر روز گذشته توسط پرزیدنت جیوانی مالاگو تائید شد. آستوری چندی پیش در 31 سالگی در هتل تیمش و وقتی خواب بود از دنیا رفت.

قرار بود او به همراه تیم مقابل اودینزه به میدان برود که این فرصت را پیدا نکرد. او برای تمدید قرارداد با باشگاه به توافق رسیده بود و با این که هنوز قراردادش را به طور رسمی امضا نکرده بود، قرار است دستمزد آن قرارداد به حساب همسر و دخترش واریز شود. آستوری همسری به نام فرانچسکا و دختری دوساله به نام ویتوریا دارد. دستمزدش 1/3 میلیون یورو در سال بوده است.

مهرماه 94 بود که هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس دار فانی را وداع گفت و از دنیا رفت. از همان روزی که این اتفاق افتاد وعده و وعیده‌ها شروع شد و مسئولان وقت پرسپولیس خانواده نوروزی را دلگرم کردند که همه حق و حقوق او را پرداخت می‌کنند. آنها حتی با هانی نوروزی قرارداد بستند تا او هیچ غم و غصه‌ای برای آینده‌اش نداشته باشد، اما حالا باید از مسئولان پرسپولیس پرسید کدام یک از این وعده‌ها تحقق پیدا کرده است؟ همسر هادی نوروزی که گلایه‌مند است و هنوز هیچ‌کدام از پرسپولیسی‌ها حرفی در این باره نزده‌اند که حق و حقوق نوروزی را پرداخت کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها