اتفاقی شگفت انگیز و رویایی در انتظار سرخ های پایتخت قرار دارد. سرخ ها که این فصل انواع رکوردهای بی سابقه را جابجا کردند می توانند یک اتفاق عجیب و غیرمعمول دیگر را هم تجربه کنند.
کد خبر: ۱۱۲۵۶۳۰
اتفاق شگفت انگیز و تاریخی؛ پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم دربی قهرمان می شود!

به گزارش جام جم آنلاین ، دربی 86 از ساعت 15:45 دقیقه آغاز می شود و پرسپولیس 57 امتیازی مقابل استقلال قرار می گیرد. سه امتیاز دیگر قهرمانی سرخ ها را در این فصل قطعی می کند.

ذوب آهن نیز نزدیک ترین تعقیب کننده پرسپولیس است و با 41 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. این تیم از ساعت 15 در خانه پارس جنوبی جم به میدان می رود.

پرسپولیس در صورت برتری مقابل استقلال قهرمان لیگ برتر می شود اما می تواند به طرز شگفت انگیزی قهرمانی خود را در ابتدای نیمه دوم دربی قطعی کند چرا که بازی ذوب آهن با پارس جنوبی جم 45 دقیقه زودتر از دربی شروع می شود.

اگر این بازی که یک نیمه جلوتر از دربی آغاز می‌شود با پیروزی تیم پارس جنوبی به پایان برسد، عملا ذوب آهن امکان رسیدن به امتیاز ۵۷ (امتیاز کنونی پرسپولیس) را هم از دست می‌دهد و به این ترتیب پرسپولیس با آغاز نیمه دوم دربی عملا قهرمان لیگ برتر می‌شود. حتی اگر دربی و همه دیدارهای باقی مانده‌اش تا پایان فصل را هم با شکست به پایان برساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها