زمانی که گروه بندی ایران در جام جهانی 2018 روسیه مشخص شد بسیاری گمان کردند که مراکش ساده ترین حریف ایران در این رقابت ها خواهد بود، تصوری بسیار نادرست و غیرحرفه ای و البته صد در صد معکوس!
کد خبر: ۱۱۲۱۴۳۳
مراکش، مهم ترین دیدار ایران در جام جهانی! / همه چیز حرفه ای و بی نقص پیش می رود

به گزارش جام جم آنلاین ، تیم ملی فوتبال مراکش نسبت به تیم های همگروه خود در جام جهانی یعنی اسپانیا ، پرتغال و ایران روند آماده سازی طولانی تری دارد.

مراکشی ها تا امروز 50 روز اردو داشته اند و 9 بازی تدارکاتی برگزار کرده اند. آنها اخیرا قهرمان جام ملت های آفریقا هم شده اند.

اما در مدت زمان مشابه تیم ملی ایران فقط توانسته بعد از هر هفته از لیگ برتر بازیکنان را به مدت یک روز در اختیار داشته باشد که همین اتفاق هم با حرف و حدیث های زیادی همراه است.

از سویی بازیکنان مراکشی در بزرگ ترین تیم های اروپایی بازی می کنند. آنها در تیم هایی مثل یوونتوس، رئال مادرید، شالکه، آژاکس، ساوتهمپتون، لیل، گالاتاسری، فنرباغچه، فاینورد، ختافه، لگانس و خیرونا بازی می کنند.

نخستین بازی ایران مقابل مراکش است و مهم ترین بازی ایران نیز به شمار می آید چرا که عدم نتیجه گیری مقابل این تیم کار شاگردان کی روش را در دو بازی بعدی سخت تر خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها