فرمانده کل ارتش با دعوت از همه قشرهای مردم برای حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن امسال، گفت: یوم الله 22 بهمن روز تو دهنی زدن به آمریکا، آل سعود و رژیم نحس صهیونیستی و روز مصاف دوباره حق و باطل است.
کد خبر: ۱۱۲۰۸۵۴
فرمانده کل ارتش : 22 بهمن ؛ مصاف دوباره حق و باطل است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش که در آستانه یوم الله 22 بهمن در جمع مردم شهید پرور و انقلابی شهرستان قم سخنران مسجد چهارمردان این شهر بود؛ ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم به دفعات و با ذکر مثال هایی راجع به رویارویی حق و باطل اشاره کرده و همواره این حق بوده است که در نهایت بر باطل پیروز شده است.

وی ادامه داد: عرصه ارتش به صورت عام و نیروی هوایی به صورت خاص در انقلاب اسلامی یکی از این نمونه های بارز مصاف حق و باطل بوده است که اراده حق پیروز شد و باطل و باطل اندیشان رفتند و نابود شدند. آمریکای جنایتکار که نهایت سرمایه گذاری را در ارتش کرده بود به خصوص همه تجهیزات نیروی هوایی را خودش آماده کرده بود و فکر می کردند که در آن لحظات حساس این نیروی هوایی است که می تواند رژیم دست نشانده و وابسته پهلوی را در ایران نگه دارد همه چیز برعکس شد. درست مثل حضرت موسی (ع) که در خانه فرعون بزرگ شد و او را از تخت به زیر کشید، نیروی هوایی هم که به دست آمریکایی ها آموزش دیده بود و رژیم روی آن حساب ویژه باز کرده بود، در 19 بهمن 57 تیر خلاص را به پیکر نیمه جان آن رژیم منفور شلیک نمده و کار را تمام کرد و حق پیروز و باطل نابود شد.

وی تصریح کرد: عرصه انقلاب در گام اول در 22 بهمن 57 به پیروزی رسید. چرا عرض می کنم گام اول چون 22 بهمن 57گام اول پیروزی بود و انقلاب ادامه دارد تا پرچم این انقلاب به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان (عج) سپرده شود. ما 22 بهمن را پیروزی اولین گام انقلاب می دانیم و آن عرصه نیز یکی دیگر از نمونه هایی بود که در آن حق بر باطل پیروز شد. همچنین عرصه دفاع مقدس یکی دیگر از این رویارویی ها بود. کل جبهه باطل صف کشیده بودند اما سرانجام حق بر باطل پیروز شد.

فرمانده کل ارتش افزود: عرصه هنر نمایی مدافعان حرم نیز یکی دیگر از این نمونه ها بود. مگر همه استکبار صف نکشیده بودند که جبهه مقاومت را درهم بشکنند اما سرانجام چه شد؟ آنچه مورد نظر جبهه مقاومت بود تحقق یافت و حق بر باطل پیروز شد.

وی افزود: امروز هم یکی از همین عرصه ها است. عرصه مقابله حق و باطل است. باطل امروز در قالب جنگ ترکیبی به مصاف انقلاب اسلامی آماده است. در دوران دفاع مقدس جنگ نظامی پرشدت بود. محوریت با نیروهای مسلح بود. با توپ و تانک و تفنگ بود. تحریم هم بود. جنگ روانی هم بود. یعنی خط مقدم نبرد مسلحانه بود و بقیه هم کمک می کردند.

وی همچنین تصریح کرد: داعش را یادتان هست که چه فضای روانی ایجاد کرده بودند. داعش آمده بود بیخ گوش ما در همین دیالی. جلولا و سعدیه را که نزدیک خانقین قرارداشتند، گرفته بود. یعنی گردباد داعش نزدیک مرزهای ایران اسلامی شده بود و برخی در همین مرکز کشور به هراس افتاده بودند و می پرسیدند: آیا ممکن است داعش اینجا هم بیاید؟ گردباد داعش تا 40 کیلومتری مرز ما آمده بود. اما بچه های ملت جمع شدند. نیروی قدس، نیروهای زمینی، هوانیروز، یکان های توپخانه ای و نیروی هوایی ارتش رفتند کوبیدند، زدند و بیرونشان کردند و سرانجام هم دستگاه منحوس خلافتشان را در هم پیچیدند.

موسوی افزود: ما در ماجرای داعش یک قدم به طرف جنگ ترکیبی نزدیک شدیم. در دفاع مقدس محور نیروهای مسلح و تفنگدارها بودند اما جنگ روانی هم بود. در ماجرای داعش اقدام مسلحانه و جنگ روانی تقریبا با هم هم طراز شدند. یادتان هست اقدامات وحشیانه خودشان را فیلمبرداری می کردند و در فضای مجازی برای همه می فرستادند تا رعب و وحشت ایجاد نمایند و همه به این نتیجه برسند که اگر داعش هرکجا آمد باید فرار کرد. همان اتفاقی که در موصل افتاد. یعنی جنگ روانی همپای عملیات مسلحانه انجام گرفت. اما در جنگ جدیدی که ما آن را جنگ ترکیبی می گوییم عملیات روانی و فضای مجازی خط مقدم است. لذا باید هوشیار باشیم چراکه دشمن با سوء استفاده از مشکلات معیشتی و اقتصادی، اختلافات قومی و حزبی و مسائل دیگر و بهره گیری از عملیات روانی و فضای مجازی به شدت در حال تدارک جنگ جدید علیه ایران اسلامی است. به طور مثال در طرح 7 بندی اسکات مادل (مامور ویژه سازمان سیا و متخصص مسایل غرب آسیا بویژه حوزه ایران) که به عنوان طرح مهار ایران سال گذشته به ترامپ داده شد؛ آمده است: رسانه های فارسی زبان باید توجهات را به سمت تظاهرات سوق دهند. یا در این طرح به 44 میلیون کاربر اینترنت، 20 میلیون کاربر شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های پیام رسان امن و 18 میلیون دارنده تلفن هوشمند در ایران اشاره شده است. این ها در واقع سلاح های جنگ امروز دشمنان این ملت است. دیروز سلاح جنگ توپ و تانک و تفنگ بود و امروز این مسائل و روش ها سلاح جنگ هستند.در آن دوران خاکریز و کانال و کلاه آهنی و... سپر دفاعی بود،ببینیم امروز سپر دفاعی ما چه باید باشد.

وی گفت: دشمن در دوران دفاع مقدس هدف واسطه اش گرفتن یک شهر و یک منطقه بود اما امروز ناامیدسازی و بی اعتمادسازی دو هدف واسطه دشمن است که برای رسیدن به آن اهداف، طراحی دقیقی انجام داده اند. من نه از منظر سیاسی بلکه از منظر یک فرمانده نظامی دارم عرض می کنم که امروز اگر کسی حرفی بزند یا کاری بکند که ملت را ناامید سازد به دشمن خدمت کرده است. ما ملت بزرگ و توانایی هستیم و می توانیم به کوری چشم دشمن همه مشکلاتمان را حل کنیم. شجره خبیثه آمریکای جنایتکار کوچکتر از آن است که بخواهد با شجره طیبه ملت بزرگ ایران دست به یقه شود.

وی افزود: چرا دشمنان اینقدر روی قدرت دفاعی ما حساس هستند؟ شما فکر می کنید برای چه یک دزد به کسی که در حال ساختن دیوار خانه اش می باشد پیشنهاد می دهد دیوار را کوتاه تر بسازد؟ آیا دلش برای جیب صاحبخانه سوخته؟ یا می خواهد راه دزدی خودش را راحت تر کند. امروز چه کسی شک دارد که دزدترین دزد عالم در دنیای کنونی آمریکای جنایتکار است؟ امروز آیا کسی شک دارد که سرگردنه بگیرترین عالم، آمریکای جنایتکار است؟ در تاریخ سیاه آمریکا از روز اولی که این کشور شکل گرفته تا امروز حتی یک نکته و یک مقطعی پیدا نمی شود که بتوان به این کشور اعتماد کرد. پر است از سیاهی و پلیدی و از حرکات ضد مردمی و ضد انسانی. در جریان فاجعه بمب اتمی آمریکا در هیروشیما و ناکازاکی ژاپن در حالی که آن روز فقط دو بمب اتمی داشتند. تصمیم گرفتند هر دو بمب را بر سر مردم بی دفاع ژاپن آزمایش کنند و یا زوج خبیثشان، رژیم وحشی صهیونیستی انباشته از زرادخانه ها و بمب های هسته ای است ولی برای آنها هیچ اشکالی ندارد! یک مشت آدم وحشی مدت های مدیدی است شبانه روز مردم مظلوم و بی پناه یمن را بمباران می کنند و آمریکایی ها از آنها حمایت می کنند. کدام نقطه روشنی در تاریخ سیاه آمریکا وجود دارد که یک آدم عاقل پیدا شود و به آنها اعتماد کند؟

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: اما سرانجام حق بر باطل پیروز خواهد شد. این وعده تخلف ناپذیر الهی است و کوچکترین شک و تردیدی در آن راه ندارد. این ملت بزرگ کارتر، ریگان، کلینتون، بوش ها و اوباما را سرجای خود نشاند و به حول و قوه الهی این مرد شیرین عقل(ترامپ) را نیز به جای خود خواهد نشاند.

وی گفت: ما دست به دست هم خواهیم داد و با وحدت و انسجام تحت رهبری حضرت آقا مشکلات را حل خواهیم کرد. ما ایران عزیز را خواهیم ساخت آنگونه که آرزو داریم و دشمنان آرزوی چند پاره کردن و تکه تکه نابود کردن این ملت بزرگ را به گور خواهند برد. ما جشن پایان عمر رژیم منحوس صهیونیستی را به چشم خواهیم دید و آنگاه دوباره سرود "اذا جاء نصرالله والفتح" را همه باهم زمزمه خواهیم کرد.

امیر سرلشکر موسوی هچنین در پایان سخنانش با دعوت از همه قشرهای مردم برای حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن امسال، گفت: یوم الله 22 بهمن یک خندق دیگر است. روز تو دهنی زدن به آمریکا، آل سعود و رژیم نحس صهیونیستی است. روز مصاف دوباره حق و باطل و اسلام و کفر است. در روز 22 بهمن امسال دوباره با نام امیرالمومنین علی ابن ابیطالب (ع) ضربت ذوالفقار را بر پیکر نحس دشمنان فرود بیاورید که افضل بوده و هست از عبادت ثقلین. خواهران و براداران عزیز، روز22 بهمن همه به خیابان ها بیایید و با مشت های محکم خود بر دهان ترامپ بکوبید تا دشمن بداند اینجا ایران، خاستگاه انقلاب شکوهمند اسلامی است و بدانند ملت ولایتمدار ایران اسلامی ملتی هستند که سرانجام آمریکای جهانخوار را در اریکه قدرتش سرکوب خواهند کرد و این ملت به حول و قوه الهی جشن پایان عمر رژیم نحس رژیم صهیونیستی را بزودی به چشم خواهند دید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها