باد و باران در تهران

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی از بارش‌های پراکنده طی هفته آینده در بیشتر مناطق کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۰۸۱۹
باد و باران در تهران

به گزارش جام جم آنلاین، احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیش بینی آخرین وضعیت جوی کشور طی امروز و هفته آینده اظهار کرد: امروز در مناطقی از کرمان، هرمزگان، ارتفاعات سیستان و بلوچستان و برخی مناطق شمال شرق کشور و با احتمال در استان گلستان بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

همچنین پیش بینی شده که بارش در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود. در روز شنبه نیز در استان‌های خراسان شمالی، رضوی، شمال سمنان و به صورت خفیف‌تر در برخی مناطق خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد بارش پراکنده و وزش باد و در ارتفاعات البرز بارش برف پیش بینی می‌شود. در این روز با نفوذ سامانه پرفشار به سواحل دریای خزر در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بارش باران و در استان اردبیل و ارتفاعات البرز بارش برف پیش بینی می‌شود.

وی افزود: در روز یکشنبه نیز بارش پراکنده و وزش باد در سواحل دریای خزر به ویژه مناطق شرقی، ارتفاعات البرز، شمال شرق کشور و در برخی مناطق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان دور از انتظار نیست. ضمن اینکه از اواخر وقت روز یکشنبه در برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی و شرقی افزایش ابر و به تدریج بارش پراکنده انتظار می‌رود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوای استان تهران نیز توضیح داد و گفت: آسمان تهران نیز طی فردا و پس فردا قسمتی ابری به همراه غبار محلی پیش بینی می‌شود. در بعضی ساعات احتمال افزایش ابر و بارش پراکنده و گاهی وزش باد همراه خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها