سرمربی پرسپولیسی ها با دستور جلسه رسیدگی به قرارداد بازیکنان اوکراینی به کمیته اخلاق احضار شد. موضوعی که عنوان شود شاید پای کمک مربی تیم ملی و اظهارنظر برانکو در رابطه با وی در میان باشد.
کد خبر: ۱۱۱۹۰۲۸
برانکو به کمیته اخلاق احضار شد

به گزارش جام جم آنلاین ، یکی از عجیب ترین اخبار امروز فوتبال ایران احضار برانکو ایوانکوویچ به کمیته اخلاق است. جلسه ای که باید از دقایقی پیش در محل این کمیته آغاز می شد اما به دلایلی به تاخیر افتاد و روز آینده برگزار خواهد شد.

اما در این میان نکته جالب و عجیب تر دستور جلسه ای است که کمیته اخلاق برای احضار کی روش تعریف کرده است و آن نیز رسیدگی به قرارداد با بازیکنان اوکراینی است. اتفاقی که حدودا یک سال و نیم پیش و قبل از آغاز لیگ شانزدهم افتاده و در میانه های همان لیگ عذر دو بازیکن خواسته شد و به کشور خود بازگشتند و همین مدت زمانی که از این اتفاق افتاده کمی این دعوت را عجیب می کند.

در رابطه با حضور برانکو در کمیته اخلاق نکته دیگری به چشم می آید که به نظر می رسد کمی به واقعیت نزدیک تر باشد و آن نیز اظهار نظر یک خطی برانکو درباره اوسیانو کروز است. پس از دیدار برابر پیکان وقتی برانکو از خبرنگاران حاضر شنید که اوسیانو کروز عنوان کرده است در ایران تیم ملی در اولویت دوم است گفت: کروز کیست؟

به نظر می رسد احضار ناگهانی برانکو به کمیته اخلاق به این موضوع ربط داشته باشد. او باید فردا ظهر در محل این کمیته حضور پیدا کند تا درباره مسائل مختلف به مسئولان کمیته اخلاق توضیح ارائه دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها