اشکان دژاگه نیم فصل است که تیمی ندارد. کاپیتان با همین شرایط هم می خواهد در جام جهانی بازی کند. واقعا به چه دلیل او بیش از نیم فصل است که جایی در هیچ تیمی ندارد؟
کد خبر: ۱۱۱۵۱۰۲
دلیل بازی نکردن اشکان دژاگه در ایران «تتو» نیست / غیبت مشکوک کاپیتان ایران

به گزارش جام جم آنلاین ، دژاگه پس از جدایی از تیم ولفسبورگ دیگر با هیچ تیمی قرارداد نبست. او بارها تا آستانه قرارداد با تیم هایی از استرالیا، دسته یک انگلیس و یونان پیش رفت اما در نهایت باز هم حاضر به امضای قرارداد نشد. اینکه در سال منتهی به جام جهانی او تا این اندازه برای انتخاب تیم تعلل می کند نشان میدهد او بابت حضور در جام جهانی بسیار مطمئن است. گویا کی روش کاملا در جریان تصمیمات او قرار دارد. البته برخی هم می گویند بدون تیم ماندن او تا حدودی مشکوک است.

به هر حال اکنون خبر جدیدی درباره او به گوش می رسد، خبری که حاکی از احتمالات حضور او در استقلال و عدم تمایل باشگاه استقلال برای جذب اوست. روزنامه همشهری ورزشی در گزارشی افشا کرده یکی از دلایل نیامدن اشکان دژاگه به استقلال، ماجرای تتوهایش بوده است!

البته حضور دژاگه در تیم های ایرانی به موضوعی لوث تبدیل شده و پرونده اش خیلی وقت است بسته شده و با این وجود مشخص نیست چرا برخی از رسانه های ایرانی هر چند وقت یکبار اصرار دارند که استقلال یا پرسپولیس دژاگه را می خواهد. دژاگه نمی تواند در فوتبال ایران بازی کند و دلیلش هم «تتو» نیست. او دلایل کاملا شخصی و خانوادگی دارد که باز کردن این دلایل درست به نظر نمی رسد.

به هر حال مطرح کردن این موضوع که دژاگه به دلیل تتوهایش نمی تواند در ایران بازی کند خیلی ساده لوحانه است. بازی نکردن او ربطی به تتوهایش ندارد اما بازی نکردن او در تیم های خارجی چیزی فراتر از این حرف هاست. چرا اشکان با هیچ تیمی قرارداد نمی بندد؟ چرا مدام در قطر و آلمان در حال استراحت و تفریح است؟ واقعا حضور در جام جهانی حق اوست؟!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها