رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، گفت: ترافیک در آزاد راه‌های قزوین - کرج و کرج - تهران سنگین و در سایر ورودی‌های تهران نیمه‌سنگین گزارش شده است.
کد خبر: ۱۱۱۰۶۴۷
ترافیک نیمه‌سنگین در ورودی‌های کلانشهر تهران/ بارش برف و باران و کاهش دید در محورهای 7 استان
به گزارش جام جم آنلاین؛ سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با فارس، در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، اظهار داشت: در حال حاضر در اکثر محورهای استان‌های اردبیل و چهارمحال و بختیاری بارش برف جریان دارد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در محورهای شهرضا - آباده - خوانسار در استان اصفهان، درگز - قوچان در خراسان رضوی، توسکستان - خوش‌ییلاق در گلستان، محور گدوک در فیروزکوه و محدوده امامزاده هاشم در محور هراز، بارش برف گزارش شده است.
سرهنگ رحمانی به بارش باران در اکثر محورهای استان گیلان و غرب مازندران پرداخت و گفت: در محورهای قوچان - چناران و نیشابور - سبزه‌وار در خراسان رضوی نیز باران می‌بارد.
وی به مه‌گرفتگی و کاهش دید افقی در محورهای همدان - کرمانشاه، همدان - قزوین و قیدار - بیجار پرداخت و به رانندگانی قصد تردد در محورهای کوهستانی استان‌های شمال شرق کشور را دارند توصیه کرد حتماً تجهیزات زمستانی، لباس گرم و زنجیر چرخ را به همراه داشته و در تردد سرعت مطمئنه را لحاظ کنند.
این مقام ارشد راهور ناجا به ترافیک در ورودی‌های کلانشهر تهران پرداخت و خاطرنشان کرد: ترافیک در آزاد راه‌های قزوین - کرج و کرج - تهران سنگین و در سایر ورودی‌های تهران نیمه‌سنگین گزارش شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها