بازار خرید و فروش خودرو دست دوم برای افرادی که چندان تجربه و اطلاعی در این زمینه ندارند، محل آزمون و خطاست.
کد خبر: ۱۱۰۵۶۴۵
فروش خودرو از طریق سایت همراه مکانیک، چرا و چگونه؟

در این بین فروشندگان همواره از زیان مالی قابل توجه در هنگام فروش خودرو خود هراس دارند. بازار فیزیکی و نمایشگاه های خودرو نیز با قیمت های متفاوت و بدون کارشناسی به این استرس دامن می زنند. علاوه بر این مشغله های زندگی امروزی مجال پاسخگویی به تماس های تلفنی خریداران را کم کرده است. در این شرایط وجود مرجعی که بتواند همه دغدغه های فروشندان خودرو را از بین ببرد یک مزیت محسوب می شود.

نمایشگاه آنلاین خودرو همراه مکانیک فضای مناسبی برای فروش آسان خودرو با بهترین قیمت و بدون دردسر ایجاد کرده است. این وب سایت به شما امکان می دهد تا بدون پاسخگویی به حتی یک تلفن، خودرو خود را با خیال راحت بفروشید.

فروش خودرو در نمایشگاه همراه مکانیک

فروش خودرو در همراه مکانیک نیازی به مراجعه حضوری ندارد و تنها با مراجعه به سایت این شرکت و ثبت درخواست فروش خودرو از سوی مالک انجام می گیرد. سپس، اپراتورهای همراه مکانیک به منظور هماهنگی و بازدید خودرو توسط کارشناس در محل دلخواه با مالک خودرو تماس می گیرند. این کارشناسی شامل بررسی وضعیت کامل بدنه، موتور، قطعات، آپشن های خودرو و تهیه عکس‌های با کیفیت از خودرو می باشد. پس از انجام کارشناسی و تنظیم گزارش آن، آگهی فروش خودرو دست دوم در سایت همراه مکانیک و همچین وب سایت های معتبر به نمایش گذاشته می شود. خریداران نیز پس از مشاهده آگهی با شرکت همراه مکانیک تماس می گیرند. کارشناسان این شرکت پس از حصول اطمینان از شرایط خریدار، اقدام به معرفی او به فروشنده می کنند و سایر ملزومات معامله نظیر مراحل عقد قرارداد و تنظیم قولنامه و مشاوره حقوقی را فراهم می کنند.

مزایای فروش خودرو در همراه مکانیک

قیمت خودرو دست دوم در همراه مکانیک کاملا بر اساس کارشناسی های فنی صورت گرفته توسط افراد مجرب تعیین می شود. این کارشناسی به صورت رسمی و در قالب یک گزارش به فروشنده ارائه می شود تا از وضعیت خودروی خود به طور دقیق آگاه شود. همچنین یکی دیگر از مزایای فروش آنلاین خودرو در همراه مکانیک امکان ثبت آگهی در تمامی سایت های جامع خودرویی کشور نظیر باما، دیوار و نمایشگاه آنلاین خودرو همراه مکانیک است که بدون هیچگونه هزینه ای برای شما صورت می گیرد.

با توجه به عدم اطلاع کافی فروشندگان به مسائل حقوقی، نمایشگاه آنلاین خودرو همراه مکانیک علاوه بر خدمات کارشناسی خودرو، مشاوره کامل حقوقی و قانونی، عقد قولنامه و تنظیم قرارداد فروش خودرو را نیز به شما ارائه می دهد. از دیگر مزایای فروش خودرو در همراه مکانیک گارانتی این شرکت است که موجب تشویق مشتریان برای خرید خودرو می شود.

لازم به ذکر است که کلیه خدمات فروش آنلاین خودرو شرکت همراه مکانیک برای فروشندگان رایگان است و تنها یک وجه الضمان بابت اطمینان از پاسخگویی به مشتریان از فروشنده دریافت می شود که بلافاصله پس از فروش خودرو به وی عودت داده می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها