دادستان تهران در جمع خبرنگاران مطرح کرد

تکذیب رسمی آزادی برادر معاون اول رئیس جمهور

دادستان تهران گفت: صدا و سیما به عنوان دیده بان کشور به محض مشاهده خطا‌ها و تخلفات بزرگ با ورود به هنگام اطلاع رسانی کند.
کد خبر: ۱۱۰۳۳۸۴
دادستان تهران:  رسانه ملی دیده بان کشور است

به گزارش جام جم آنلاین، عباس جعفری دولت آبادی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما در حاشیه نشست با رییس و معاونان رسانه ملی گفت: توسعه همکاری ها، آموزش و فرهنگسازی از اهداف این نشست بود و مقرر شد برای استفاده بهینه از ظرفیت رسانه ملی اولویت های دستگاه قضایی جهت فرهنگسازی تدوین شود.

وی با اشاره به نقش آموزش های حقوقی در کاهش مراجعات مردم به دستگاه قضایی افزود:صداوسیما به مثابه یک دانشگاه عمومی می تواند در پیشگیری از وقوع جرائم از یکطرف و آگاهی بخشی و حساس کردن مردم در زمینه آسیب های اجتماعی نقش بی بدیلی ایفا کند.

دولت آبادی تصریح کرد:بجای بهره گیری از سیستم های پلیسی و دستگاه کیفری می توان با مشارکت دادن بیشتر مردم در حل مشکلات و مقابله با ناهنجاری ها استفاده کرد.

وی گفت:در برخی موارد بعلت عملکرد برخی افراد در دستگاه ها، پرونده های بزرگی در دستگاه قضایی تشکیل می شود اما عاملان آن از زیر تیغ انتقاد ها هم به دور مانده اند و مردم علت را از دستگاه قضایی مطالبه می کنند.

دادستان عمومی وانقلاب تهران رسانه ملی را دیده بان کشور توصیف کرد و اضافه کرد:صداوسیما باید با ورود به هنگام در جایی که تخلف بزرگی در حال شکل گیری است مسئولان را حساس کند و در قالب های مختلف و متنوع خبر و گزارش موضوع را انعکاس دهد.

جعفری دولت آبادی در پایان با ابراز رضایت از برگزاری این نشست اظهار امیداوری کرد جلساتی در سطح عالی قضایی هم برگزار شود و نقشه راه خوبی برای کشور باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها