واکنش عابدینی به حرف‌های منزوی

خودم به مجیدی گفتم نیا پرسپولیس!

کامران منزوی، قائم‌مقام سابق باشگاه استقلال در برنامه دوشنبه شب نود حرف‌های جالبی زد. او گفت، با کریمی قرارداد داخلی بسته بودند و همچنین تاکید کرد، مجاهد خضیراوی از توالت اتاق عابدینی، مدیر سابق پرسپولیس با او تماس گرفت و استقلالی شد. عابدینی اما می‌گوید: بازیکنی که این کار را کرد، فرهاد مجیدی بود، نه خضیراوی. فرهاد وقتی آمد با من قرارداد منعقد کند، اصلا خبری از چیزهایی که منزوی گفت، نبود. من با فرهاد قرارداد 40 میلیونی بستم. بعد از او چند تا سوال کردم، ولی حس کردم روحیاتش به پرسپولیس و به تیم ما نمی‌خورد. حس کردم استقلالی است و گفتم اینجا اذیت می‌شوی، برو استقلال. شاید اولش ناراحت شد، ولی من به او گفتم تو به کار من نمی‌آیی. فکر می‌کنم، این یکی از بهترین مشورت‌های زندگی فرهاد بود و الان پی برده، آن روز چه بحث درستی باهم داشته‌ایم. این‌که بگوییم بازیکن را از دستشویی کشیدیم بیرون، اصلا درست نبود. از خود فرهاد مجیدی بپرسید، برایتان می‌گوید. او درباره حضور مومن‌زاده در استقلال می‌گوید: من با مومن‌زاده هم جلسه داشتم. احساس کردم او استقلالی است. گفت خداوکیلی من استقلالی هستم. گفتم پس برو به این تیم.
کد خبر: ۱۱۰۲۲۵۱

البته فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل سابق استقلال روایت دیگری از این داستان دارد. او با خنده به جام ورزشی می‌گوید: حاجی جان قشنگ یادم هستم. من با مومن‌زاده بستم و آمد سر تمرین. عابدینی به من زنگ زد که آهو را روی هوا زدم! گفتم حاجی جان کجای کاری؟ مومن‌زاده الان سر تمرین ماست! البته عابدینی وقتی این حرف‌های فتح‌الله‌زاده را می‌شنود، با خنده می‌گوید: نه بابا، فتح‌الله‌زاده دچار فراموشی شده. من خودم مومن‌زاده را فرستادم استقلال. شما اصلا به خود احمد زنگ بزنید. ببینید من درست می‌گویم یا فتح‌الله‌زاده.

بازیکن دیگری که درباره او بحث زیاد شد، علی کریمی بود. جادوگر به گفته منزوی با استقلالی‌ها داخلی بسته بود. عابدینی دراین باره می‌گوید: من علی کریمی را در زمین شماره 2 دیدم، درحالی که برای فتح بازی می‌کرد. حسین شمس مربی این تیم بود. من رفتم باشگاه فتح، خدمت ایشان و مدیرشان. گفتند باشگاه فتح بزودی بسته می‌شود و دیگر فتحی نخواهیم داشت. گفتند اوضاع خوب نیست، اما اگر قرار شد تیمداری کنیم، 15 میلیون به ما بدهید؛ البته اگر تیمداری کردیم. من رفتم رضایتنامه‌اش را این‌گونه گرفتم و بعد هم فتح تیمداری نکرد. حسین شمس ریزه‌کاری اخلاقی علی آقا را هم به من گفت اتفاقا. وقتی با فتح تمام کردیم، دو تا هوادار پرسپولیس را فرستادم خانه‌اش. علی را آوردند زمین کارگران. با من حرف زد و فردای آن روز آمد دفترم در سهروردی و قرارداد منعقد کردیم که قراردادش شش‌میلیون تومان بود. یک کلمه هم درباره استقلال حرفی نزد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها