جوان انگلیسی پس از آن‌که سرش را درون اجاق مایکروویو گذاشت و دوستانش آن را با ماده‌ای موسوم به «Polyfilla» پر کردند، با تلاش فراوان آتش‌نشانان از خطر مرگ و خفگی نجات یافت.
کد خبر: ۱۱۰۰۸۳۲
سر مرد را در مایکروویو با پلی فیلا قالب گرفتند! +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، مقامات آتش‌نشانی انگلیس اعلام کردند پس از درخواست کمک گروهی از جوانان برای نجات دوستشان وارد خانه‌ای در شهر والورهامپتون شدند و صحنه‌ای عجیب را روبروی خود دیدند: از اجاق مایکروویو برای قالبگیری سر مردی جوان استفاده شده بود که دوستان وی درونش را با ماده‌ای سیمان‌مانند موسوم به «Polyfilla» پر کرده بودند!

ماموران آتش‌نشانی بیش از یک ساعت وقت صرف کردند تا سر این مرد اهل «شوخی‌های عجیب» را از درون اجاق آزاد کنند. در طول انجام عملیات نجات، این جوان ۲۲ ساله از طریق لوله‌ای باریک نفس می‌کشید که به سمت دهانش هدایت شده بود.

به گفته آتش‌نشانان، در حالی که ممکن بود او به دلیل انجام چنین کاری براحتی خفه شود، یا با جراحتی جدی مواجه شود، تلاش بسیاری صورت گرفت و او نهایتاً از مخمصه مرگ یا جراحت جدی نجات یافت.

این مرد جوان همراه با دوستانش، برای خنده و شوخی، ۷ بسته «Polyfilla» را مخلوط کرده بودند. سپس وی سرش را داخل کیسه‌ای پلاستیکی گذاشته، درون اجاق مایکروویو نهاده بود و دوستانش نیز این ماده را گرداگرد سر وی ریخته بودند. از اجاق مایکروویو به عنوان قالب استفاده شده بود و اتصال برق آن قطع بود.

مخلوط بسرعت سفت‌تر و سخت‌تر می‌شد و زمان هم برای نجات او بسرعت هدر می‌رفت، اما نهایتا ماموران توانستند او را از وضعیت پیش‌آمده نجات دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها