فیلم‌های سینمایی«ملک سلیمان»، «سرقت هنری»، «مربی کارتر» و «فصل شکار» چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه 15، 16 و 17 آذر از شبکه‌ یک سیما روی آنتن خواهد رفت.
کد خبر: ۱۱۰۰۱۲۷
عیدانه سینمایی شبکه یک در میلاد پیامبر اسلام(ص)

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه یک، فیلم سینمایی «ملک سلیمان» به کارگردانی شهریار بحرانی، فردا چهارشنبه 15 آذر ساعت 7:45 صبح از شبکه یک سیما روی آنتن می رود. در خلاصه داستان فیلم با بازی امین زندگانی، محمود پاک نیت و الهام حمیدی آمده است: خداوند به‌ وسیله نشانه‌هایی به حضرت سلیمان نشان می‌دهد که باید از شرایط سختی برای رسیدن به یک جامعه آرمانی عبور کند. اما سلیمان برای به‌دست آوردن چنین حکومتی باید جهان اجنه و شیاطین را تحت سلطه خود در آورد. در این بین فتنه‌هایی در سه شهر اورشلیم، اریحا و زبولون به نمایش در می‌آید.

سرقت هنری

در این فیلم جذاب، جانی دپ، گوئینت پالترو و ایوان مک گرگور ایفای نقش کردند.در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در پی گم شدن یک تابلوی نقاشی اثر گویا که در لندن تحت بازسازی و مرمت قرار داشت، مامور MI5 آلیستر دیویس سراغ چارلی مرسای دلال بزرگ عتیقه می‌رود.

آلیستر که از دوستان قدیمی چارلی است از او می‌خواهد که تابلو را هر چه سریعتر پیدا کند چون همه کلکسیونرهای بزرگ دنیا در پی این تابلو هستند. چارلی مقدمات کار را فراهم می‌کند و جستجوی خود را آغاز می‌کند. چند کلکسیونر بزرگ هم با اجیر کردن ماموران خود از نقاط مختلف دنیا در پی تابلو هستند. طبق تحقیقات، چارلی پی می‌برد که این تابلو ارزش مالی چندانی ندارد.... علاقه مندان می توانند فیلم سینمایی «سرقت هنری» به کارگردانی دیوید کوپ را چهارشنبه 15 آذر حوالی ساعت 15:30 از شبکه یک سیما تماشا کنند.

مربی کارتر

داستان این فیلم درباره «کن کارتر» یک مربی سیاه‌پوست بسکتبال است که بعد از بازنشسته شدن مربی سابق دبیرستانِ ریچموند، مربی تیم بسکتبال این مدرسه می‌شود. کارتر زمانی شاگرد آن دبیرستان بوده و اینک سابقه درخشانی در این رشته ورزشی دارد. او مربی بسیار سختگیر و قانونمندی است و همین رفتار موجب مخالفت از سوی بازیکنان می‌شود. او قراردادی با تک تک بازیکنان می‌بندد مبنی بر اینکه آنها موظفند به موقع سر تمرین حاضر شوند. ساموئل ال.جکسن، ریک گونزالس و رابرت ریچارد در این فیلم هنرنمایی کردند. فیلم سینمایی «مربی کارتر» به کارگردانی توماس کارتر، پنج‌شنبه 16 آذر در برنامه سینما یک و حوالی ساعت ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

فصل شکار

ایمان افشاریان کارگردان این فیلم تلویزیونی است که محمود پاک نیت، حبیب دهقان نسب و زهرا سعیدی در آن ایفای نقش کردند. داشتان درباره پیر مرد شکارچی است که به همراه خانواده‌اش در اطراف کوه دنا زندگی می‌کند. پسرش مسعود به آنها خبر می‌دهد که همسرش باردار است. یارمحمد از شنیدن این خبر بسیار خوشحال شده و چشم انتظار تولد نوه‌اش است. عروسش ویار کرده و گوشت کبک می‌خواهد. یارمحمد و پسرش مسعود همه شهر را به دنبال گوشت کبک می‌گردند اما چون فصل شکار تمام شده از کبک هم خبری نیست. او تصمیم می‌گیرد بدون مجوز به کوهستان رفته و کبک شکار کند... جمعه 17 آذر ساعت 15:30 زمان پخش این فیلم سینمایی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها