رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با فرمانده کل ارتش دیدار کردند و ضمن قدردانی از اقدامات ارتش در حوزه‌های دفاعی، امنیتی و نجات و امداد مردم در زلزله سر پل ذهاب، تهدیدات بالقوه و راه‌های ارتقای امنیت مرز‌های زمینی، هوایی و دریایی را بررسی کردند.
کد خبر: ۱۰۹۸۶۹۳
دیدار اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس با فرمانده کل ارتش

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش دیدار کردند. و از اقدامات ارتش در حوزه‌های دفاعی، امنیتی و نجات و امداد مردم در زلزله سرپل ذهاب قدردانی کردند.

در این دیدار که در ستاد فرماندهی ارتش صورت گرفت، مسائلی از جمله بررسی ابعاد زلزله و چگونگی کمک‌رسانی به مردم زلزله زده سرپل ذهاب، مشکلات بازنشستگان و تهدیدات بالقوه دشمنان و راه‌های ارتقای امنیت مرز‌های زمینی، هوایی و دریایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و اعضای این کمیسیون از سرعت عمل، مدیریت و حضور به موقع و موثر ارتش جمهوری اسلامی ایران در نجات و امداد مردم مصیبت دیده در زلزله سرپل ذهاب قدردانی و مواضع و راهبرد‌های اخیر ارتش در حوزه‌های مختلف و همچنین تقویت اتحاد نیرو‌های مسلح را موجب ارتقاء توان دفاعی کشور دانستند.

در این دیدار که امیر سرتیپ حسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش و همچنین امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش حضور داشتند، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش با تحلیل مسائل و مشکلات و راهکار‌های مقابله با بحران‌ها در آینده، بهره‌مندی بیشتر و بهتر از توانمندی‌های کشور و نیرو‌های مسلح در بحران‌ها را مورد تاکید قرار داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها