فیلم های سینمایی و تلویزیونی جاده، بادیگارد محبوب من و بازگشت، پنجشنبه 9 و جمعه 10 آذر ماه طبق زمان های اعلام شده روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد.
کد خبر: ۱۰۹۸۲۵۴
«بادیگارد محبوب من» در شبکه سه

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه سه، فیلم تلویزیونی جاده به کارگردانی مجید اسماعیلی پارسا است که پنجشنبه 9 آذر ساعت 10:00 از شبکه سه سیما پخش می شود.

بازیگران این فیلم یوسف صفری بختیاری و امیر محمد عبدی هستند.

تله فیلم «جاده» روایت گر مشکلات و قصه دوجوان سرخورده و مستاصل است که دریک تصمیم احساسی و آنی، خودرویی را سرقت می کنند تا با پول فروش آن بتوانند از کشور فرار کنند. یکی پایبند به مسائل فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و روحیه لطیفی دارد و دیگری برعکس به این گونه مسائل پایبند نیست.

این دوجوان درمسیرجاده زندگی با یک سری اتفاقات و چالش هایی روبرو می شوند که در تصمیمات آنها تاثیر بسزایی دارد.

این فیلم محصول 1396 ایران است.

فیلم سینمایی بادیگارد محبوب من به کارگردانی سامو کام بوهانگ پنجشنبه 9 آذر ساعت 23:40 روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد.

این فیلم با ژانر حادثه ای محصول مشترک چین و هنگ کنگ در سال 2016 است که بازیگرانی چون سامو کام بوهانگ، کین کین لی، اندی لا، جاکو ئلاین چان، تامر اوز و جیمز سامو در آن نقش آفرینی کرده اند.



در خلاصه داستان فیلم آمده است: دینگ یه پیرمرد چینی است که در شهری در شمال شرقی چین و هم مرز با روسیه زندگی می کند. او قبلا بیشتر از 30 سال در نیروهای ویژه ارتش چین خدمت کرده و تجربیات زیادی دارد ولی دچار بیماری زوال عقل شده و بعضی چیزها را فراموش می کند.

در همسایگی او دختری 9 ساله بنام چری با پدرش زندگی می کند و چری و دینگ زمان زیادی را در روز در کنار هم می گذرانند و دوستان خوبی برای تنهایی هم هستند.

پدر چری که به بازی قمار روی آورده و از یک تبهکار محلی پول گرفته و توانایی بازپرداخت آن را ندارد و...

فیلم سینمایی بازگشت به کارگردانی حسن هدایت است که جمعه 10 آذر از ساعت 10:00 از شبکه سه سیما پخش می شود.

این فیلم با ژانر تاریخی –انقلاب اسلامی محصول 1389 ایران است که در آن مجید سعیدی، میرطاهر مظلومی و محمد صاربان به ایفای نقش پرداخته اند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: پس از به توپ بستن مجلس در دوران محمدعلی شاه قاجار، نامدار جوان بازرگان پسر مرحوم حاج عزیز بزاز به زادگاهش لرستان – بروجرد – باز می گردد تا شغل پدر را ادامه دهد. امیر افخم حاکم بروجرد که با زندانی کردن سید جمال واعظ مشروطه خواه از طرف مردم تحت فشار می باشد، با درخواست تهران مبنی بر پرداخت پیش از موعد خراج سالیانه مواجه می گردد. او به دنبال شخصی جهت تأمین خراج شهر می باشد که پیشکارش، نامدار را به او معرفی می کند. نامدار با دیدن دختر میرزا، دل در گرو عشق او بسته و....

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها