در شرایطی که محمد شریعتمداری وزیر صنعت معدن و تجارت بالاخره بعد از چند ماه احکام معاونت های خود را صادر کرده است اما هنوز برای رضا رحمانی قایم مقام وزیر صمت دولت یازدهم هیچ حکمی صادر نکرده است موضوعی که موجب شده تا زمزمه های حضور وی در صندوق بازنشستگی پر رنگ تر از قبل شود.
کد خبر: ۱۰۹۷۱۲۰
قائم مقام وزیر صنعت در صندوق بازنشستگی

به گزارش جام جم آنلاین، چند هفته پیش بود که خبرگزاری ها از استعفای محمود اسلامیان، رییس صندوق بازنشستگی کشوری خبر دادند و در همان زمان هم علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفته بود که با استعفای مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری موافقت کرده ام و دنبال جایگزینی برای وی هستم. این درحالی است که برخی از نزدیکان به مجموعه صندوق بازنشستگی و وزارت کار تعاون و امور اجتماعی تایید می کردند که اسلامیان چند ماهی است استعفای خود را تقدیم وزیر کار کرده بود اما وزیر با استعفای وی موافقت نکرده بود. البته ربیعی در خصوص استعفای اسلامیان هم با تاکید این موضوع گفته بود: از چندی پیش وی این درخواست را مطرح می کرد و ظاهرا علت استعفا خستگی بوده است.

حالا شنیده ها حکایت از این دارد که علی ربیعی برای رضا رحمانی، قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت یازدهم حکم ریاست صندوق بازنشستگی را امضا کرده و قرار است به زودی این حکم به صورت رسمی اعلام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها